حسين حيدري نيا
اجتماعی.هنری.مذهبی.سیاسی.فرهنگی
 
 
  1.  

     
    فرزاد حسنی و همسرش آزاده نامداری
     
    عارف لرستانی و همسرش
     
    نیلوفر خوش خلق و همسرش امین حیایی
     
    پژمان بازغی و همسرش مستانه مهاجر
     
    نیما فلاح و همسرش سحر ولدبیگی
     
    روشنک عجمیان و همسرش
     
    شیلا خداداد و همسرش
     
    بهزاد محمدی و همسرش



دعای سریع الإجابه

 

اَللّهُمَّ اِنّی اَسْئَلُکَ بِاِسْمِکَ الْعَظیمِ الْأَعْظَمِ الْأجَلِّ الْأَکْرَمِ الْمَخْزُونِ الْمَکْنُونِ النُّورِ الْحَقِّ الْبُرْهانِ الْمُبینِ الَّذی هُوَ نُورٌ مَعَ نُورٍ وَ نُورٌ فی نُورٍ وَ نُورٌ عَلی کُلِّ نُورٍ وَ نُورٌ فَوْقَ کُلِّ نُورٍ وَ نُورٌ تُضیی‌ءُ بِهِ کُلُّ ظُلْمَهٍ وَ یُکْسَرُ بِهِ کُلُّ شِدَّهٍ وَ کُلُّ شَیْطانٍ مَریدٍ وَ کُلُّ جَبّارٍ عَنیدٍ لاتَقَرُّبِهِ اَرْضٌ وَ لایَقُومُ بِهِ سَماءٌ وَیَاْمَنُ بِهِ کُلُّ خائِفٍ وَیَبْطُلُ بِهِ سِحْرُ کُلِّ ساحِرٍ وَبَغْیُ کُلِّ باغ وَحَسَدُ کُلُّ حاسِدٍ وَیَتَصَدَّعُ لِعَظَمَتِهِ الْبَرُّوَ الْبَحْرُ وَیَسْتَقِلُّ بِهِ الْفُلْکُ وَ حَتّی حینَ یَتَکَلَّمُ بِهِ الْمَلَکُ فَلایَکُونُ لِلْمَوْجِ عَلَیْهِ سَبیلٌ وَ هُوَ اسْمُکَ الْأَعْظَمُ الْأَعْظَمُ الْأَجَلُّ الْأَجَلُّ النُّورُ الْأَکْبَرُ الَّذی سَمَّیْتَ بِهِ نَفْسَکَ وَاسْتَوَیْتَ بِهِ عَلی عَرْشِکَ وَاَتَوَجَّهُ اِلَیْکَ بِمُحَمَّدٍ وَ اَهْلِ بَیْتِهِ وَ اَسْئَلُکَ بِکَ وبِهِمْ اَنْ تُصَلَّیَ عَلی مُحَمَّدٍ وَالِ مُحَمَّدٍ وَ اَنْ تَفْعَلَ بی کَذا وَکَذا.

به جای کذا و کذا حاجت بخواهد.

 

 

التماس دعا



نردبان دلم شکسته است , میشود برای من کمی دعا کنی ؟

یا اگر خدا اجازه میدهد , کمی بجای من خدا خدا کنی؟

راستش دلم مثل یک نماز بین راه , خسته و شکسته است

میشود برای بیقراری دلم سفارشی به آن رفیق باوفا (خدا) کنی؟

امشب شب آرزوهاست التماس دعا

 

 


 

علی ابن ابیطالب : دعوت کننده ای که فاقد عمل باشد مانند تیر اندازی است که کمان او زه ندارد

 

  

علی ابن ابیطالب : کسی که بر مرکب شکیبایی سوار شود به پیروزی نهایی دست می یابد

 

 

علی ابن ابیطالب : چه زشت است کوچکی به هنگام نیاز و سرکشی به هنگام بی نیازی

 

 

علی ابن ابیطالب : حاجت محتاج را به تاخیر نینداز زیرا نمی دانی از اینکه فردا برای تو چه پیش خواهد آمد

 

 

علی ابن ابیطالب : حق سنگین است اما گوارا ، باطل سبک است، اما در کام چون سنگی خارا

 

 

علی ابن ابیطالب : دوست مومن عقل است ، یاورش، علم ، پدرش مدارا و برادرش ، نرمش

 

 

علی ابن ابیطالب : علم خویش را به جهل و یقین خود را به شک مبدل نکنید، آنگاه که به علم رسیدید عمل کنید و آنگاه که به یقین دست یافتید ،اقدام نمایید.

 




داستان غم‌انگیز مسلمان‌کشی این‌روزها چنان گستره‌ وسیع جغرافیایی و ایدئولوژیکی پیدا کرده است که از غرب تا شرق قاره کهن و از «خود – مسلمان‌ خوانده‌های تندرو موسوم به سلفی تکفیری تا بودایی‌های افراطی جنبش 9 6 9» کمر به جنگ و نابودی مسلمانان بسته‌اند.



ادامه مطلب ...


اهانت‌ها و حملات عليه مسلمانان انگلیس در فضای مجازی افزايش چشمگيری داشته و درصد قابل توجهی از كل اقدامات اسلام‌ستيزانه‌ای را كه در اين كشور صورت می‌گيرد، تشكيل می‌دهند.



ادامه مطلب ...


 امام صادق علیه السّلام می فرماید: «در شگفتم برای کسی که از چهارچیز بیم دارد، چگونه به چهار چیز پناه نمی برد؟

در شگفتم برای کسی که ترس بر او غلبه کرده، چگونه به ذکر حَسبُنَا الله وَ نِعمَ الوَکیل پناه نمی برد؟ زیرا به تحقیق شنیدم که خداوند عزّوجلّ به دنبال ذکر یاد شده فرمود: پس (آن کسانی که به عزم جهاد خارج گشتند و تخویف شیاطین در آنها اثر نکرد و به ذکر فوق تمسک جستند) همراه با نعمتی از جانب خداوند (عافیت) و چیزی زائد بر آن (سود در تجارت) بازگشتند و هیچ گونه بدی به آنان نرسید.

و در شگفتم برای کسی که اندوهیگن است، چگونه به ذکر لا اله الاّ اَنتَ سُبحانَکَ إنّی کُنتُ مِنَ الظّالِمینَ پناه نمی برد؟ زیرا به تحقیق شنیدم که خداوند عزوجل به دنبال ذکر فوق فرمود: پس ما (یونس را در اثر تمسک به ذکر یاد شده) از اندوه نجات دادیم و همین گونه مؤمنین را نجات می بخشیم.

و در شگفتم برای کسی که مورد مکر و حیله واقع شده، چگونه به ذکر أُفَوِّضُ اَمری إلَی اللهِ إنَّ اللهَ بَصیرٌ بِالعِبادِ پناه نمی برد؟ زیرا به تحقیق شنیدم که خداوند عزوجل به دنبال ذکر فوق فرمود: پس خداوند (موسی را در اثر ذکر یاد شده) از شر و مکر فرعونیان مصون داشت.

و در شگفتم برای کسی که طالب دنیا و زیبایی های دنیاست، چگونه به ذکر «ما شاءَ الله لا قُوَّةَ اِلّا بِاللهِ» پناه نمی برد؟ زیرا به تحقیق شنیدم که خداوند عزوجل بعد از ذکر یاد شده (از زبان مردی که فاقد نعمت های دنیوی بود، خطاب به مردی که از آن نعمت بهره مند بود) فرمود: اگر تو مرا به مال و فرزند کمتر از خود می دانی، پس امید است خداوند مرا بهتر از باغ تو بدهد ...».




بخشودگی ۲برابری جرایم رانندگی در ماه رمضان۰
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از آغاز مهلت شش ماهه بخشودگی دو برابری جرایم رانندگی از ابتدای ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار اسکندر مومنی روز یکشنبه در حاشیه سفر به استان قم با تاکید بر اینکه بنا بر اعلام قبلی پلیس و موافقت مجلس شورای اسلامی مهلت شش ماهه‌ای برای بخشودگی جرایم دو برابر شده رانندگی در نظر گرفته شده است، گفت: بر این اساس کلیه رانندگانی که تا پایان سال ۹۰ تخلف رانندگی داشته و مبلغ جرایم آنها دو برابر شده است از ابتدای ماه مبارک رمضان به مدت شش ماه مهلت دارند تا نسبت به پرداخت اصل جریمه اقدام کنند.

وی افزود: بر این اساس مبلغ دو برابری این گونه جرایم حذف شده و رانندگان می‌توانند اصل جریمه را پرداخت کنند. رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی تاکید کرد: بدیهی است در صورتی که در مهلت یاد شده رانندگان نسبت به اصل پرداخت جریمه اقدام نکنند، جریمه آنها مجددا به حالت قبل بازخواهد گشت.

مومنی در خصوص کاهش حوادث و سوانح رانندگی در سه ماهه نخست سال جاری، گفت: آمارها نشان می‌دهد در فصل بهار با کاهش قابل توجه سوانح و حوادث رانندگی مواجه بودیم که طی چند روز آینده آمار رسمی آن از سوی پزشکی قانونی اعلام می‌شود. وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون روزهای پایانی مرحله اول سفرهای تابستانی را سپری می‌کنیم، گفت: بسیاری از هموطنان ما که به شهرهای زیارتی و سیاحتی رفتند، هم‌اکنون در حال بازگشت هستند و برهمین اساس بار ترافیک بازگشت را در محورهای کشور داریم.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۴۰ هزار نیروی پلیس در سراسر کشور بار روان‌سازی ترافیک بازگشت مسافران را بر عهده دارند، از تمهیدات ویژه پلیس برای ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در ماه مبارک رمضان کار روان‌سازی و انضباط ترافیکی را در اطراف مساجد بر عهده داشته و از سوی دیگر برای شب‌های قدر نیز برنامه‌های خاصی جهت روانی ترافیک در نظر گرفته شده است.



bimarestan_0شب اول کنسرت شهرام شکوهی پس از عمل جراحی قلب او – چهارشنبه (12 تیر 92)، در شهر اهواز – در حالی برگزار شد که در اواسط اجرا، این کنسرت به دلیل عارضه قلبی برای مدتی قطع شد.

این کنسرت قرار بود 2 و 3تیر 92 در تالار مهر اهواز برگزار شود اما به دلایل نامعلومی برگزاری آن در تالار مهر لغو و 12 و 13 تیر 92 در سالن ورزشی هلال احمر اجرا شد.

شهرام شکوهی با ترانه “دل دیوونه” و در میان تشویق و استقبال پرشور حاضران در سالن به روی صحنه آمد و کنسرت خود را شروع کرد.

شهرام شکوهی پس از خواندن چند ترانه به حاضران در سالن گفت: من عمل قلب داشتم و همین دیروز از بیمارستان مرخص شدم و از شما پوزش می‌طلبم اگر صدایم یاری نمی‌کند.

پس از آن شکوهی از حاضران خواست تا او را برای خواندن ترانه “دلبری از تو” همراهی کنند که با استقبال و هم‌خوانی مردم این ترانه اجرا شد.

این خواننده همچنین با درخواست بسیار حاضران در سالن برای خواندن آهنگ “مدارا” مواجه شد که او گفت این آهنگ را هم در زمان خودش اجرا می‌کند.

سپس مشغول اجرای آهنگ بعدی‌اش بود که در پایان اجرای ترانه عارضه قلبی او شدت گرفت و با سرعت و سراسیمه صحنه را ترک کرد و به پشت صحنه رفت. سکوت عجیبی سالن را فراگرفت. همه ساکت و نگران وضعیت این خواننده بودند.

در این میان و پس از وقفه پیش‌ آمده نماهنگی در سالن پخش شد که شامل مصاحبه‌ای با شهرام شکوهی بود. او در این کلیپ از کارها و آثارش گفت و سپس از ترانه‌ای گفت که آن را به روح یحیی کاشانیان، پدر امیرحسین کاشانیان، یکی از اعضای گروه نوازندگی‌اش، تقدیم کرده بود. او گفت که این ترانه را برای او سروده و آن را به روح این زنده‌یاد تقدیم کرده است. در پایان نماهنگ، شکوهی از آثار دیگرش گفت و مختصری از کارهایش پخش شد.

پس از پایان کلیپ و وقفه چند دقیقه‌ای اعضای گروه دوباره روی صحنه حاضر شدند. شهرام شکوهی پس از بازگشت گفت: من نمی‌خواهم تملق کنم و قصد بهانه آوردن ندارم. از مردم می‌خواهم که آن را حمل بر تملق نگذارند ولی پزشکان خیلی من را از اجرا منع کرده‌اند و گفتند که اجرای کنسرت به ضرر وضعیت جسمانی شما است. ولی من شما را دوست دارم و فقط به عشق مردم اهواز آمدم و هر چه می‌خواهد بشود بگذار بشود.

در ادامه آهنگی درباره هنرمندان و ورزشکاران درگذشته اجرا شد و در پشت سر شهرام شکوهی تصاویر درگذشته‌گانی مانند ناصر حجازی، منوچهر نوذری، نادیا دلدارگلچین، روح‌الله داداشی، پیمان ابدی، خسرو شکیبایی، حسین پناهی، عسل بدیعی، جلیل شهناز، ناصر عبداللهی، حمیده خیرآبادی، نیما نهاوندیان و چندین هنرمندی که در میان ما نیستند به نمایش درآمد.

حاضران در سالن در زمان پخش تصاویر هر یک از هنرمندان و ورزشکاران درگذشته با صدای بلند تشویق و یاد و خاطره آن‌ها را زنده می‌کردند. شکوهی هم پس از دیدن تصاویر به تشویق آن‌ها پرداخت.

سپس ترانه «باران» اجرا شد. بعد از آن، شهرام شکوهی ترانه «مدارا» را با خستگی و نفس‌نفس زدن‌های زیاد خواند. بعد هم آهنگ «دلم خونه» را اجرا کرد که با استقبال حاضران در سالن مواجه شد.

این هنرمند موسیقی در ادامه، آهنگ «گل خار» را با گیتار اجرا کرد و آن را به پدر و مادرها و خانواده‌ها تقدیم کرد. ترانه «اسیری» پایان‌بخش شب اول کنسرت شکوهی در اهواز بود.

از حاشیه‌های درخور توجه این کنسرت گلایه‌ حاضران از وضعیت نامناسب و نامطلوب سالن برای اجرای کنسرت بود.


منبع: ایسنا



دانلود آهنگ جدید مهدی مدرس به نام راه شب

 

دانلود آهنگ جدید ، فوق العاده زیبا و احساسی مهدی مدرس به نام راه شب با بالاترین کیفیت
 ترانه : پرستو رشیدی ، آهنگ : مهدی مدرس ، تنظیم ، میکس و مسترینگ : شاهین طاها

تیتراژ راه شب

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

ادامه مطلب را بخوانید »




سه زن فمینیست با ورود به یک مسجد در سوئد ، حرمت مسجد را زیر پا گذاشتند.

به گزارش بی حرف ، این سه زن ابتدا با چادر و برقع وارد مسجد شدند و سپس با عریان نمودن بدن خود اقدام به دادن شعارهای فمینیستی کردند.

اهالی مسجد که از هتک حرمت مسجد شوکه شده بودند بلافاصله با پلیس تماس گرفتند که پس از دقایقی پلیس این سه زن را دستگیر کرد.

تصاویر

 



دامادی که همسرش را هدیه می دهد! 


 

تازه داماد لیبیایی، این عکس را با افتخار در مراسم عروسی اش انداخته است.

 


بر روی پلاکارد نوشته شده است:
«امشب، شب عروسی من است. من آماده ام تا همسرم را به مجاهدین [(شورشیان سلفی)] در سوریه هدیه دهم تا بشار اسد را ساقط کنند.»
گفتنی است گروه کثیری از علمای وهابی با صدور فتوایی که به «جهاد نکاح» مشهور شده است، از زنان جهان عرب خواسته اند تا به سوریه روند و بدون ازدواج دائم، خود را در اختیار شورشیان مسلح قرار دهند تا نیاز جنسی آنان ارضا شود



 

بالاترین پیشنهاد ها و بیشترین پول ها؛ ندای قلبی کیلویی چند؟

فوتبالیست‌های ایرانی یاد گرفته‌اند بالاترین پیشنهاد را قبول کنند و بعد بگویند به خاطر هواداران، آن تیم را انتخاب کرده‌اند.

به گزارش شفقنا ورزشی، خبرآنلاین نوشت: فوتبالیست‌های درجه یک و درجه دو پیشنهادهای کمتر از یک میلیارد را اصلا تحویل نمی‌گیرند. به آن می‌خندند. فوتبالیست‌های درجه سه هم سعی می‌کنند رقم قراردادشان را به آن نزدیک کنند. چند بازیکن هم هستند که می‌خواهند رقم قراردادشان را به دو میلیارد نزدیک کنند. فعلا همه چیز فوتبال شده رقم‌های پیشنهادی. باشگاه یک پیشنهاد می‌دهد و بازیکن یک پیشنهاد بالاتر. تیم‌هایی هم هستند که نرخ بازار را می‌شکنند و پیشنهادهای بالاتر می‌دهند، بالاتر از نرخ معمول. این وسط، دل و قلب و علاقه بازیکنان هم با رقم‌ها جابجا می‌شود. بازیکنی که اول با پرسپولیس قرارداد بسته بود و بعد به خاطر پیشنهاد بالاتر سپاهان به اصفهان رفت و با این تیم تمرین هم کرد، حالا به تهران برگشته و با پرسپولیس تمرین می‌کند؛ آن هم فقط به خاطر ندای قلبی‌اش. 
قاسم دهنوی که تا همین دیروز می‌گفت مصلحتش بازی در اصفهان است، حالا مصلحتش را عوض کرده و به پرسپولیس آمده. بیانیه هم صادر کرده و در آن نوشته که «به ندای قلبی‌ام گوش دادم و پرسپولیسی شدم.» البته کاش یک گوشه‌ای از این بیانیه می‌نوشت که این «ندای قلبی» تا دیروز کجا بود؟ قلبش تا دیروز ندایی نداشت که دهنوی آن را بشنود و به تهران بیاید؟ یا اینکه پرسپولیسی‌های رقم پیشنهادی را بالاتر برده‌اند و این پیشنهاد، ندای قلبی او را تحریک کرده! عجیب‌تر از همه این مسائل این است که دهنوی توقع دارد هواداران حرفش را باور کنند و قبول کنند که او فقط به خاطر ندای قلبی‌اش قید حضور در سپاهان را زده نه به خاطر پول. اصلا هم بعید نیست که او دو روز دیگر مصاحبه کند و بگوید که به خاطر هواداران پرسپولیس قید پول نجومی و میلیاردی سپاهان را زده و به پرسپولیس آمده. اصلا هواداران ساخته شده‌اند برای همین که فوتبالیست‌ها ادعا کنند آن‌ها را بیشتر از پول‌های نجومی دوست دارند.
فقط هم دهنوی نیست. نمونه‌اش زیاد است. همین دیروز فتح‌الله‌زاده ادعا کرد که مهدی رحمتی از یک تیم پیشنهاد 7.5 میلیاردی برای سه سال داشته؛ یعنی سالی دو و نیم میلیارد تومان. کسی منکر چنین پیشنهادی نمی‌شود. اما نکته مهم اینجاست که استقلال چقدر به رحمتی داده که او حاضر شده پیشنهاد 7.5 میلیارد تومانی را رد کند؟ شاید رحمتی حاضر شود به خاطر فرزندش ماندن در تهران را به بازی در شهرستان‌ها ترجیح دهد، اما او به خاطر این خواسته حاضر است از چه مبلغی چشم پوشی کند؟ باید باور کنیم که او با سالی 700 میلیون تومان در استقلال مانده و پیشنهاد 2.5 میلیارد تومانی را رد کرده؟ باورپذیری هواداران هم حدی دارد. متعصب‌ترین هوادار استقلال هم نمی‌تواند قبول کند که رحمتی فقط و فقط به خاطر استقلال و هوادارانش قید پیشنهاد دو و نیم میلیاردی را زده و از استقلال پول کمی می‌گیرد. 
فوتبالیست‌ها هر چقدر پول می‌گیرند نوش جانشان. فقط کاش سر هواداران منت نگذارند که به خاطر آن‌ها قید چند صد میلیون را زده‌اند. آقایان فوتبالیست، دوره این شعارها گذشته؛ همه می‌دانند شما جایی نمی‌خوابید که زیرتان آب برود.



 

ترانه سرا : شهرزاد خامدا ، آهنگ و تنظیم : مسعود مفیدی ، گیتار : فیروز ویسانلو

بوزوکی : بهنام حکیم ، میکس و مستر : مسعود مفیدی

آهنگ دوری سهیل کریمی دانلود ,عکس جدید از سهیل کریمی

 

دانلود

 سهیل تهرانی به نام تنهایی

آهنگ تنهایی سهیل تهرانی دانلود ,عکس جدید از سهیل تهرانی

 

دانلود 

دانلود دو آهنگ جدید و بسیار زیبای علیرضا عصار 

(  روزی که نیست و دشت های و بادگیر ها )

ترانه : رامین فاروقی ، ناهید کبیری

دانلود دو آهنگ جدید علیرضا عصار

 

 

 



برای نوشتن از دلتنگی که واژه و استعاره لازم نیست 

 " فقط یک دل میخواهد "

 که تنگ شده باشد

 همین ...






در هر 3 ثانیه یکی تو دنیا می میره ...

1،2،3 الان یکی مرد!!!

یادت باشه یکی از این سه ثانیه ها سهم ماست !!!

پس قبل از اینکه به 3 برسیم قدر نعمت زندگی رو بدونیم

و برای زندگی ابدی توشه بیندوزیم ...

یک ... دو ... سه ...


جملات زیبا گیله مرد

همگی آماده : زندگی شروع شد ، حالا یک ، یک و نیم ؛  دو ، دو و نیم ؛ سه ... و تمام .



خداوند را بخاطر خوشنودی مردم خشمگین مکن ؛

زیرا خداوند جای همه کس را می گیرد و کسی نمی تواند جای خداوند را بگیرد.

از سخنان حضرت علی علیه السلام

جملات زیبا گیله مرد



نتایج ناگوار «جهاد جنسی» مفتی های وهابی در سوریه + عکس
 
زنانی که فریب دروغ‌های مفتی‌های وهابی را خوردند هر روز به همبستری یکی از تروریست‌ها برای شهوت‌رانی درمی‌آیند.
نتایج ناگوار «جهاد جنسی» مفتی های وهابی در سوریه + عکس



ادامه مطلب ...


 

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای امیر علی به نام هوای ابری

ترانه و آهنگ : امیر علی ، تنظیم : مسعود جهانی ، ویلون : پیام طونی ، گیتار : ایمان حجت

تهیه شده در استدیو رضا شیری

آهنگ هوای ابری امیر علی دانلود ,عکس جدید از امیر علی

 

دانلود + ادامه مطلب



 

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای نریمان به نام تفاهم

توضیح : پس از اتفاقات اخیری که برای نریمان افتاد، خدا رو شکر حال وی کاملا خوب شده و شاهد فعالیت های جدید او در زمینه موسیقی هستیم .

آهنگ تفاهم نریمان دانلود ,عکس جدید از نریمان

 

دانلود + ادامه مطلب



پنجره ایی رو به شادی

 

منم از این ها میخواااااااااااااااااااااااااااااااام

این یک پانداى واقعیه!!! کشور چین این پاندا رو به عنوان سفیر دوستى به ژاپن فرستاده،به خاطر مسائل امنیتى این موجود آموزش دیده،بدون قفس مثل یک مسافر به همراه فیدر (مسئول غذا دادن) داخل کابین هواپیما قرار گرفته!!! تنها فرقش با مسافراى دیگه اینه که سفارش شده مهماندار فقط براش بامبو بیاره!!!!!

 

 

 
برو خدا رو شکر کن تو چین نیستی

ﺗﻮ ﭼﻴﻦ ﺍﮔﻪ ﺷﻜﺴﺖ ﻋﺸﻘﻲ ﺑﺨﻮﺭﻱ ﭼﻨﺪ ﺑﺮﺍﺑﺮ پدرت در میاد


ﻻﻣﺼﺐ ﻫﺮ ﻃﺮﻓﻮ ﻛﻪ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﻴﻜﻨﻲ ﻗﻴﺎﻓﻪ ﻋﺸﻘﺖ ﻣﻴﺎﺩ ﺟﻠﻮ ﺻﻮﺭﺗﺖ

 


 
بلندترین روشنایی سال مبارک

ما بلندترین تاریکی (شب یلدا) را بهم تبریک می‌گوییم!
اما از کنار بلندترین روشنایی (اول تیـر) به راحتی می‌گذریم!!
روشنایی روزهای عمرتان بلند همچون اولین روز تابستان ... !!!

 

 


 

سلام بچه واقعا از همتون معذرت میخوام یه مدتی نبودم لبتابم خراب شده بودش الانم هی امتحان دارم به خاطر همینه بازم همتون معذرت میخوام قول میدم به تک تکتون سر بزنم 

 

 

 
معجزه ی فتوشاپ


قابل توجه پسرایی که هی از معجزه ی آرایش دخترا حرف میزنن

 



رجب گذشت و ما از خود نگذشتیم،

شعبان رسید و ما به خود نرسیدیم،
 
نکند رمضان بیاید و ما به خود نیامده باشیم !
 
 
*ولادت امام حسین(ع)،حضرت عباس(ع) و امام سجاد(ع) مبارک باد*



آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مرتضی پاشایی به نام جاده یکطرفه

http://dl.iranmusic1.me/92/4/img/morteza-pashaei-jadeye-yektarafe.jpg

دانلود - Download



علی که باشی برایت فرقی ندارد یتیم چشم به راهت

مسلمان است، مسیحی ست یا یهودی
 
کیسه را میگذاری روی دوشت و پیش میروی



آری از پشت کوه آمده ام...

چه می دانستم این ور کوه باید برای ثروت،حرام خورد؟!
 
برای عشق خیانت کرد
 
برای خوب دیده شدن دیگری را بد نشان داد
 
برای به عرش رسیدن دیگری را به فرش کشاند
 
وقتی هم با تمام سادگی دلیلش را می پرسم
 
می گویند: از پشت کوه آمده!
 
ترجیح می دهم به پشت کوه برگردم 
 
و تنها دغدغه ام سالم برگرداندن
 
 گوسفندان از دست گرگ ها باشد،
 
 تا اینکه این ور کوه باشم و گرگ!



ریسمان الهی، چنگ زدن شماست به بشر...

 

خدا را در آسمان نجویید،

 خدا لبخند کودکی ست که بر لبانش می نشیند...

 
 



 

 

یادت را روزی ترک خواهم کرد ...
 
مثل پاکت سیگاری که هر روز از پیرمرد سیگار فروش می خرم
 
 و می گویم : این آخریست!!!! ...




نازم آن مشتی که فرق زورمندان بشکند
 
بشکند دستی که بازوی ضعیفان بشکند
 
 
شیشه بشکستن نباشد افتخار سنگ سخت
 
سنگ اگر سخت است جای شیشه سنگدان بشکند
 
"اقبال لاهوتی"
 
 



درباره وبلاگ


خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 347
بازدید کل : 88782
تعداد مطالب : 357
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


<-PollName->

<-PollItems->

<-PollName->

<-PollItems->