حسين حيدري نيا
اجتماعی.هنری.مذهبی.سیاسی.فرهنگی
 
 

 با توجه به اینکه اخیرا اصطلاح نظم نوین جهانی بر سر زبان بیشتر سیاست‌مداران بزرگ دنیا افتاده و بر آن به طور ضمنی تأکید کر‌ده‌اند، آشنایی با مفهوم این اصطلاح برای همگان ضروری است. اگرچه برخی برای بی‌اهمیت جلوه دادن نظم نوین آن را تئوری توطئه می‌خوانند اما لازم است بدانید که این اصطلاح به دست سیاست‌مداران و اساتید فن ابداع شد و از آن برای اشاره به نیاز به یک نظام جهانی بر پایه ایده‌آل‌های سیاسی و اجتماعی غربی استفاده شده است. به همین دلیل نباید به راحتی از کنار آن گذشت. ایدئولوژی نظم نوین جهانی پیش از تئوری توطئه پا به عرصه گذاشت و چنین تئوری‌های به دلیل عدم شفافیت در درون دولت‌ و اعمال مشکوک افراد قدرتمند که از آن اصطلاح استفاده کرده‌اند توسعه یافته است.




اصطلاح نظم نوین جهانی و اصطلاحات مشابه آن همچون نظم بین‌المللی یا دولت جهانی و امثال آن معنای پیچیده‌ای ندارد. نظم نوین رمز و رازی مخفی یا تئوری توطئه‌ای تودرتو نیست. معنای آن خیلی ساده است: نظمی جدید در کل دنیا. ساختار سیاسی و مالی جدید، شیوه‌ای جدید برای مدیریت و کنترل تمامی امور در مقیاس جهانی.




[تصویر: 172818_192.jpg]







گرافیک ارتباط و عملکرد سازمان‌های دولتی و غیر دولتی آمریکا در راستای نظم نوین جهانی


بنابراین هنگامی یکی از مقامات ارشد سیاسی جهان از یک نظم نوین جهانی و مفاهیم مشابه سخن به میان می‌آورد منظورش نوعی تغییر در ساختار قدرت در جهان است و با توجه به اینکه هر یک از ما شهروندان این جهان محسوب می‌شویم پس تحت تأثیر ساختار جهان خواهیم بود و زمانی که مقامات منتخب جهان یا افراد قدرتمند در خصوص نظم نوین جهانی بحث و گفتگو می‌کنند یا خواستار اجرای آن می‌شوند، عقل سلیم حکم می‌کند که این مساله پیامدهایی برای زندگی ما دارد و باید گوش به زنگ باشیم. باید اذعان داشت که حکومت جهانی یا نظم نوین جهانی همیشه در ذهن افراد قدرتمند و حاکمان دنیا بوده است و خواهد بود.

بخشهایی از فیلم ماتریکس که در آن ضرورت وجود نظم نوین جهانی و ناگزیر بودن جهان از پذیرش آن به مخاطب الغا می‌شود

لینک دانلود فیلم

با وجود اینکه از نظم نوین جهانی به عنوان «تئوری توطئه» یاد می‌شد اما این اصطلاح به تازگی بر زبان بسیاری از رهبران کنونی غرب به طور علنی جاری و رسانه‌ای شده است و به جرئت می‌توان گفت که این توطئه بزرگ قرن 21 دیگر بر کسی پوشیده نیست و تلاش رسانه‌ها و اندیشمندان غربی برای واهی نشان دادن این مساله نتیجه‌ای در پی نخواهد داشت.
 
[تصویر: 172930_673.gif]

علائم نظم نوین جهانی رمزگشایی شده بر روی دلار آمریکا
نظم نوین جهانی؛ سلطه بر تمام دنیا
 
«ویکی‌پدیا» با تئوری خواندن نظم نوین جهانی در توضیحات مربوط به این اصطلاح آورده است که در
لینک
، اصطلاح نظم نوین جهانی (
New World Order




یا
NWO




) به پیدایش حکومتی
لینک
برای سلطه بر تمام دنیا اطلاق می‌گردد. در تئوری‌های توطئه درون‌مایه معمول نظم نوین جهانی پایگاه سری قدرتی از نخبگان در نظر گرفته می‌شوند که لیست بلندبالایی از اقداماتی که باید در سطح جهان انجام دهند در دست دارند و در حال دسیسه‌چینی برای حاکمیت بر جهان از طریق یک حکومت جهانی اقتدارگرا و قدرت‌طلب هستند؛ حکومتی که جایگزین حاکمیت تمامی کشورهای مستقل جهان شود. طرح‌ریزی رخدادهای مهمی در سیاست و اقتصاد جهان به گروه‌های تأثیرگذار کوچکی نسبت داده می‌شوند که از طریق
لینک دانلود فیلم
متعددی انجام می‌گیرند. تلاش برای تسلط بر جهان از جانب گروه‌های سیاسی و سری کوچک طی حوادث تاریخی و کنونی متعدد، جزئی از نقشه دستیابی به سلطه جهانی در نظر گرفته شده‌اند.
سخنان جان اف کندی در مورد نظم نوین جهانی که باعث ترور وی شد
لینک دالود فیلمدانلود فیلم
 
ماهیت نظم نوین جهانی چیست؟
[تصویر: 172817_988.jpg]
نظم نوین جهانی یک دکترین و برنامه است
 
اما واقعیت چیز دیگریست! نظم نوین جهانی اصطلاحی است که از آن برای توصیف متحد کردن ابرقدرت‌های جهان برای برقراری، حفظ صلح و امنیت جهانی و به بیانی روشن‌تر نظارت و حکمرانی بر کل جهان استفاده می‌شود. اصطلاحاتی نظیر دولت جهانی، نظم جدید، جهانی سازی، دهکده جهانی، نظم بین‌المللی و امثال آن همگی مترادف با نظم نوین جهانی هستند. شکی نیست که همه این اصطلاحات می‌توانند به جای یکدیگر و با توجه به مقتضیات زمان و مکان و در شرایط متفاوت برای مخاطبان متفاوت به کار بروند. اشتباه نکنید! آنها در اساس یک معنی را القاء می‌کنند.
 
برنامه نظم نوین جهانی در دنیای امروز دیگر مخفی نیست. این برنامه در گزارشات شورای روابط خارجی، کمیسیون 3 جانبه، گروه بیلدربرگ، کلوپ رم، سازمان ملل، بانک جهانی، صندوق بین‌المللی پول و اخیرا بر زبان بسیاری از رهبران غربی نظیر باراک اوباما، هیلاری کلینتون، بیل کلینتون، جورج بوش، دیوید کارون، گوردون براون، آنگلا مرکل، نیکولا سارکوزی و ... جاری و بر آن تاکید شده است.
ویژگی‌ها و روش‌های اجرای نظم نوین جهانی
دانلود فیلم
مایر آمشل روچیلد را می‌توان بنیان‌گذار نظم نوین جهانی نامید
. وی در سال 1744 در فرانکفورت آلمان دیده به جهان گشود. راتچیلد همچنین بنیان‌گذار امپراتوری بانک راتچلیدهاست. وی در سال 1773 میلادی 12 تن از دوستان بانفوذ و قدرتمند خود را جمع و آنها را قانع کرد که اگر همگی آنها تمام سرمایه و توان خود را یکجا جمع کنند می‌توانند بر جهان حکومت کنند و نظم نوین جهانی پا به عرصه ظهور می‌گذارد. پس از این بود که طبقه ممتاز ایلومناتی و فراماسونرها با یکدیگر متحد شدند و دستورالعمل نظم نوین جهانی را مرحله به مرحله به اجرا گذاشتند. در این میان سرمایه‌داران بزرگ دنیا، بانکداران، سیاستمداران و طبقه ممتاز جهان جزو برنامه‌ریزان اصلی نظم نوین هستند.
 
 
«جورج بوش پدر» - چهل و یکمین رئیس جمهور آمریکا - نخستین سیاست‌مداری بود که در سخنرانی خود خطاب به کنگره در سال 1990 میلادی بر ایجاد «نظم نوین جهانی» تأکید کرد. اگرچه تئوری‌های اولیه دکترین «نظم نوین جهانی» یا «دولت جهانی» و امثال آن توسط افرادی نظیر «وودرو ویلسون» بیست و هشتمین رئیس جمهور آمریکا، «هنری کیسینجر»، «دیوید راکفلر»، «وینستون چرچیل»، اندیشکده «شورای روابط خارجی آمریکا»، «میخائیل گورباچف»، «جورج سوروس» و دیگر رهبران و سرمایه داران غربی مطرح شده است اما به طور کلی می‌توان سخنرانی «جورج بوش پدر» در سال 1990 را که منجر به جنگ خلیج فارس و جنگ‌های کنونی شد، سرآغاز مرحله اصلی تحقق و پیاده سازی نظم نوین جهانی دانست.
اگرچه ایده نظم نوین جهانی قدمتی بیش از صد سال دارد اما جنگ خلیج فارس گامی تاریخی برای استقرار نهایی نظمی نوین جهانی بود
. نظم نوین هنوز شکل نهایی خود را پیدا نکرده و در حال حاضر در دوره انتقال به نظم نوین به سر می‌بریم.
سخنان جورج بوش پدر در توضیح نظم نوین جهانی

دیوید راکفلر در سخنرانی خود که در سال 1994 در مراسم ضیافت شام سفیران سازمان ملل انجام داد در خصوص فرصت پیش آمده برای دوره انتقال به نظم نوین جهانی چنین عنوان کرد: پنجره‌ای که برای استقرار حقیقی صلح‌آمیز و مستقل نظم جهانی باز شده است زیاد دوام نخواهد آورد. ما در شرف دگرگونی جهانی هستیم. تنها چیزی که نیاز داریم بحرانی بزرگ و به موقع است تا کشورها نظم نوین جهانی را بپذیرند و از آن تبعیت کنند.
 
[تصویر: 172932_897.jpg]

رویدادهایی نظیر حادثه 11 سپتامبر و یا حتی جنگ با ایران می‌توانند تداعی کننده بحران بزرگ در اذهان باشد که دنیا را متقاعد به جنگ افروزی و پیشبرد طبقه ممتاز و غرب برای کنترل خاورمیانه کرد.
 

جایگاه ایران در نظم نوین جهانی
سخنرانی سالانه جورج بوش پدر در کنگره: چیزی که در خطر است مهم‌تر و بزرگ‌تر از یک کشور کوچک است، آن یک ایده بزرگ است: نظم نوین جهانی. این سخنرانی منجر به شعله‌ور شدن آتش جنگ خلیج فارس و جنگ‌هایی که تاکنون به طول کشیده است شد. به نظر می‌رسد هدف غایی نظم نوین غرب خاورمیانه است. چرا که اسلام و منابع عظیم نفتی در آنجا تمرکز یافته است. غرب برای بقا به نفت نیاز دارد و از طرفی
اسلام ضد ظلم و ضد استعمار است و همین امر بیم رهبران نظم نوین جهانی را در پی دارد و آن را رقیب نیرومندی در عرصه جهان می‌بینند.
به دلیل اینکه اسلام و ایدئولوژی اسلامی با نظم نوین جهانی و استکبار در تضاد کامل است، غرب در تلاش برای ریشه کن کردن اسلام و مسلمانان برای پیشبرد اهداف خود و استقرار جهانی نظم سیاسی اقتصادی خود است. اکنون این ایران است که به کانون اصلی توجهات تبدیل شده است چرا که نظم نوین جهانی در مرحله پایانی خود است و تنها ایران است که در برابر آن مقاومت می‌کند.
 
 
افزایش روزافزون قدرت ایران در منطقه، بیداری اسلامی اعراب، افزایش نفوذ و روابط تهران با کشورهای مختلف جهان و بن‌بست‌هایی که انقلاب اسلامی برای غرب و صهیونیسم در خاورمیانه کنونی به همراه داشته، توطئه غرب برای تشکیل حکومت جهانی و جهانی‌سازی را به چالش کشیده است. برنامه هسته‌ای، نقض حقوق بشر و دیگر بهانه‌های غرب برای حمله به ایران را فراموش کنید! آنها فقط می‌خواهند ایران را از سر راه خود بردارند تا بدون هیچ مزاحمتی بر دنیا حکمرانی کنند. تلاش‌ها و تشدید فشارهای اخیر غرب مبنی بر تحریم‌های یکجانبه آمریکا و اروپا علیه تهران فقط در راستای تسلیم کردن ایران و پذیرفتن نظم نوین جهانی است. نظم نوین جهانی تنها یک چالش پیش روی خود دارد و آن ایران سرسختی است که طی 3 دهه اخیر به رغم جنگ تحمیلی، تحریم‌ها، ترورها و فشارهای بین‌المللی در برابر این نظم شیطانی ایستادگی کرده است. غرب ناامید شده که نتوانسته از پس بن‌بستی به نام ایران برآید به ناچار آخرین گزینه خود را به روی میز گذاشته است و آن چیزی نیست جز حمله به ایران.
 
نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که ایران هسته‌ای مساوی است با قدرت جهانی شدن و به بیانی شفاف‌تر کابوسی برای غرب. ایران سرشار از منابع طبیعی و فسیلی با هسته‌ای شدن به یکی از قدرتمندترین و ثروتمندترین کشورهای جهان تبدیل خواهد شد و بدین گونه معادلات غرب را از ریشه ویران خواهد کرد.
 

[تصویر: 172931_848.jpg]

چرا خاورمیانه به میدان جنگ غرب تبدیل شده است؟
 
نظم نوین جهانی در پی کنترل و تصرف تمامی قدرت و منابع جهان است که نفت مهم‌ترین نیاز غرب برای اداره جهان است. یکی از اهداف اصلی غرب کنترل و در اختیار گرفتن جریان انرژی در جهان است. مرکز ثقل منابع طبیعی و فسیلی جهان در خاورمیانه قرار دارد و به نوعی این منطقه را می‌توان مروارید جهان نام‌گذاری کرد.
تنگه هرمز گذرگاهی حیاتی برای برخی از بزرگ‌ترین کشورهای تولید کننده نفت در دنیا، شامل عربستان، عراق، کویت، عمان و ایران است. منطقه خلیج فارس بیش از 60 درصد منابع نفت و حدود 40 درصد منابع گاز طبیعی جهان را در خود جای داده است. بر اساس آمار «اداره اطلاعات انرژی» آمریکا، در سال 2011 روزانه حدود 17 میلیون بشکه نفت از این تنگه عبور کرده است که معادل 35 درصد کل جابجایی‌های نفت دنیا از طریق اقیانوس‌ها است.
 
از آنجایی که ایران در منطقه راهبردی خاورمیانه قرار دارد و اختیار تنگه هرمز را نیز در دست دارد به راحتی می‌تواند برنامه‌های غرب را با مشکل مواجه کند. از طرفی غرب نمی‌تواند حضور ایران اسلامی را در باشگاه قدرت‌های جهانی بپذیرد چرا که ماهیت اسلامی آن مغایر با روح نظم نوین جهانی است و با منافع غرب تضاد کامل دارد. پس تنها دو راه حل وجود دارد: 1- یا ایران در برابر حکومت جهانی سر تسلیم فرود آورد و یا 2- با توسل به تحریم و فشار و تهدید و جنگ ایران را مجبور به پذیرش نظم نوین جهانی کرد.
هیلاری کلینتون در سخنرانی سال 2009 خود خطاب به کارشناسان و سیاستمداران اندیشکده شورای روابط خارجی آمریکا اینگونه به این نکته تاکید می‌کند: «ما به رهبران ایران گزینه‌ای واضح و مشخص می‌دهیم، اینکه همانند عضوی متعهد و قابل اعتماد به جامعه بین‌الملل! بپیوندند یا اینکه به راهی که به انزوای بیشتر ایران منتهی خواهد شد ادامه دهند».
 
ایران و غرب نمی‌توانند بر سر نظم نوین جهانی با یکدیگر کنار بیایند
 
نتیجه طبیعی چنین وضعیتی، که در آن نه ایران و نه غرب، نمی‌توانند پیامدهای ناخوشایند عبور از خطوط قرمز یکدیگر را تحمل کنند، تمایل طرفین به مذاکراتی خواهد بود که می‌تواند به همزیستی‌های مسالمت‌آمیز بلندمدت‌تری تبدیل شود. صرف نظر از ایدئولوژی‌ها، طرفین نمی‌توانند پیشنهاد چشمگیری برای راضی نگه داشتن یکدیگر ارائه دهند. خواسته‌های ایران که تسلط بر منطقه و قدرت تصمیم‌گیری در خصوص چگونگی تخصیص و توزیع درآمدهای نفتی است، غرب را در جایگاهی قرار خواهد داد که مجبور به تابعیت از سیاست‌های تهران می‌شود؛ و خواسته‌های غرب مبنی بر دست کشیدن ایران از گسترش نفوذ خود و اکتفا به مرزهای جغرافیایی، تهران را از یک فرصت استثنایی برای عملی کردن ادعای دیرین خود، محروم می‌کند.
سخنان اوباما در مورد نظم نوین جهانی در تبلیغات انتخاباتی خود



پس ما با وضعیتی مواجهیم که در آن هیچ یک از طرفین نمی‌خواهد دست به اقدامی بزند که دیگری را خشمگین کند و در عین حال نیز هیچ یک از طرفین نمی‌خواهد و نمی‌تواند که با دیگری کنار آید؛ و این درست همان نکته‌ای است که این رودررویی را تبدیل به یک موقعیت بسیار خطرناک کرده است. وقتی پای مسائل اساسی در میان باشد، طرفین در موقعیتی قرار دارند که در صورت اضطرار می‌توانند عمیقاً به دیگری صدمه زنند، و از طرفی هیچ یک نیز در وضعیتی نیستند که بتوانند برای رسیدن به توافقات گسترده‌ای با یکدیگر وارد مذاکره شوند. درست مانند یک بازی طولانی مدت شطرنج؛ یک بازی که هر دو طرف ممکن است به راحتی و بر اثر یک خطای محاسباتی یا بلوف طرف مقابل، فریب خورده و حرکت اشتباهی انجام دهند.

نظم نوین جهانی با الگوی ایرانی
 
اما نگرانی غرب به همینجا ختم نمی‌شود. ایران دامنه نفوذ و تاثیرگذاری خود در منطقه را به شکل پیچیده‌ای گسترش داده است. از چین و روسیه گرفته تا عراق و سوریه و لبنان و کشورهای آمریکای لاتین. ایران توانسته با بکارگیری دیپلماسی ویژه خود هم‌پیمانان و متحدان راهبردی خوبی در خاورمیانه و حیاط خلوت آمریکا پیدا و جبهه جدیدی را در مقابل غرب صف‌آرایی کند. این مساله معادلات غرب را با چالش مواجه کرده و موجب بی‌نظمی در نظم نوین یا دولت جهانی شده است. به همین خاطر است که غرب در تلاش است ایران را به هر طریق ممکن از سر راه خود بردارد چرا که منافع آمریکا و متحدانش و نظام تک قطبی را به شدت تهدید می‌کند.
 
آیا غرب می‌تواند نظم جهانی خود را بر این تحمیل کند؟ آیا ایران می‌تواند در مقابل غرب مقاومت کند و از پذیرش آن سرباز زند؟ آیا غرب می‌تواند با ایران قدرتمند و هسته‌ای کنار بیاید؟ آیا غرب می‌تواند بی‌نظمی‌ای را که ایران باعث آن شده تحمل کند؟ آیا ایران نظم نوین جهانی خود را خواهد ساخت؟ آیا ایران نظام بین‌المللی تک قطبی را تبدیل به نظامی چند قطبی خواهد کرد؟ آیا ایران می‌تواند در نهایت دست غرب را از خاورمیانه کوتاه کند؟ این‌ها سوالاتی است که فقط گذشت زمان می‌تواند پاسخ آن را بدهد.
نظم نوین جهانی از دیدگاه مقام معظم رهبری:





«این نظام نوینی که آمریکایی‌ها می‌گویند این است، کاری کنند که همه دنیا آن طور که آنها می‌خواهند، فکر کنند و حقایق را وارونه بفهمند. نظم نوینی که آمریکا در پی استقرار آن است، متضمن تحقیر ملت‌ها و به معنای امپراتوری بزرگی است که در رأس آن آمریکا و پس از آن قدرت‌های غربی است. بازگشت به جامعه جهانی – که آمریکا منادی آن است – به معنای پذیرش سلطه فرهنگ غرب است. نتیجه تمام درگیری شرق و غرب چه باید باشد؟ باید قدرت مطلقه و روزافزون آمریکا بر ملت‌های ضعیف باشد؟ معنای نظم نوین جهانی این است!؟»
امید است کارشناسان و سایست‌مداران ایران با توجه به فرمایشات و بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص نظم نوین جهانی غرب با دقت و مکاشفه بیشتری به ابعاد مختلف و پنهان این بعد از سیاست بین‌المللی و نظام سلطه بپردازند و ایران را از خطراتی که نظم نوین جهانی در پی دارد مصون نگه دارند.




 



پنج شنبه 29 فروردين 1392برچسب:, :: 18:4 ::  نويسنده : حسين حيدري نيا

 اگر کنجکاوانه به اطراف خود نگاهی بیاندازیم، از نگین انگشتر، ‌گردنبند، تصاویر روی دست‌بندها، پیراهن، شلوار، کفش،‌ ادکلن و ساعت گرفته تا برخی ساختمان‌های سر به فلک کشیده و بعضی از میادین شهر به نمادهایی برخورد می‌کنیم که رنگ و بوی فرقه‌های انحرافی و شیطانی را با خود به همراه دارد. 
 
بسیاری از جوانان بدون آن ‌که بدانند در پس این نمادهای وسوسه‌برانگیز چه محتوا و مضامینی نهفته است، برای خرید آنها اقدام می‌کنند. البته برخی نیز که پیرو فرقه‌های ضاله هستند، تعمدا و از روی آگاهی اقدام به تهیه این اقلام می‌کنند. 
 
حال با وجود گسترش نمادهای معنویت‏های جدید بر آن شدیم که نمادهای مهم و رایج شیطان‌پرستان را به بحث بگذاریم، از این رو با حجت‌الاسلام والمسلمین «حمزه شریفی دوست» مدیر گروه‏های پژوهشی مرکز مطالعات بهداشت معنوی گفت‌وگویی ترتیب دادیم که مشروح آن در پی می‌آید: 
 
*شیطان‌پرستان امروزه از نمادهای عاریه‌ای استفاده می‌کنند 
 
شریفی‌دوست با بیان اینکه نباید کاری کرد که نمادها موضوع بحث به صورت تفسیری باشد و لازم است ابتدا زاویه دیدمان را در مورد نمادها تصحیح کنیم تا رویکردمان در این گفتگو معلوم باشد، اظهار داشت: درباره نمادهای شیطانی سه نکته اساسی باید مورد توجه قرار گیرد و غفلت از این سه امر، ممکن است به شناخت و تحلیل ناصواب فرقه شیطان‌پرستی منجر شود یا باعث ترویج ناخواسته آیین شیطانی شود: اول اینکه؛ جریان شیطانی بسیاری از نمادهایی را که در دیگر آیین‌ها و مسلک‌ها ریشه دارد، امروزه به سود خویش و در خدمت خود به کار گرفته است. 
 
وی افزود: بسیاری از نمادهایی که امروزه به نام شیطان‌پرستی مشهور شده، متعلق به جریان شیطانی نیست و آن‌ها این نمادها را تصاحب کرده‌اند، هدف از این تردستی، اثبات ریشه‌دار بودن آیین‌ شیطان پرستی و تثبیت آن و اعتماد‌ بخشی به یاران شیطان است، پاره‌ای از این نمادها در تمدن‌های باستانی مصر و یونان ریشه دارد و بعضی دیگر متعلق به شرق است. 
 
* شیطان‌پرستی؛ فرزند نامشروع عرفان یهود و فراماسونری 
 
مدیر گروه‏های پژوهشی مرکز مطالعات بهداشت معنوی با اشاره به نمونه‌ای از تردستی شیطان‌پرستان در استفاده از نمادها، ابراز داشت: چنانکه «آنتوان لاوی» در کتاب خویش «کالی» و «شیوا» را که در میان هندوها و یوگی‌ها جایگاه خاصی دارند و از خدایان هندو به ‌حساب می‏آیند، همان شیطان معرفی می‌کند! بعضی از نمادهای «ماسون‌ها» یا «کابالا» نیز اکنون در خدمت این آیین قرار گرفته است، هر چند جریان شیطانی محصول عرفان یهود و فراماسونری و نتیجه نامشروع این دو جریان است، جریان شیطانی، امروزه خود را آیینی برخوردار از سنت‌های منحصر به‌ فرد، نمادهای ویژه، مبانی مجزا و در یک کلمه، یک «جریان مستقل تاریخی» معرفی می‌کند. 
 
* نمادها نه ریشه واحد و نه معنای واحد دارند 
 
وی در خصوص دومین ویژگی نمادها، ادامه داد: نمادها لزوما معنای واحد ندارند، علت این است که فرهنگ‌های مختلف از همدیگر تأثیر پذیرفته‌اند و اقوام و ملت‌ها، در تعامل با دیگر فرهنگ‌ها، دست به اقتباس زده و به سود خود، تغییراتی در محصولات دیگران ـ البته به نسبت آرمان‌ها و ارزش‌های بومی خود ـ داده‌اند و به مرور، این فرآورده جدید، نماد ارزش‌ها و باورهای ایشان شده است؛ بنابراین نمادها نه ریشه واحد و نه معنای واحد دارند. 
 
نویسنده کتاب «نیم‌نگاهی به کتاب خود خدایی شیطان‌گرایان» با اشاره به نکته سوم درباره نمادها، بیان داشت: نکته سوم این‌ که چون نماد ابزاری قوی و نافذ است و چون برخورداری از نمادهای گویا و متنوع، قدرتی بی‌بدیل محسوب می‌شود، نسبت دادن نمادهای دیگر آیین‌ها به شیطان‌پرستی، تلاش غیرمستقیم برای تبلیغ این مرام انحرافی و کمک ناخواسته به آن است؛ بنابراین منظور ما از نماد در این گفت‌وگو، نمادهایی است که امروزه شیطان‌گرایان به سود خود استخدام کرده‌اند. 
 
* توجه به نماد شیطانی در واقع توجه به عقبه سیاسی و مبانی استکباری آن است 
 
وی افزود: آن‌ چه نباید از آن غفلت شود، این است که نمادهایی که امروزه در خدمت این جریان ضددینی و ضدتوحیدی ایفای نقش می‌کند؛ باید برای انتساب این جریان به عقبه سیاسی خود و فهم ریشه‌ها و مبانی استکباری آن مورد توجه قرار گیرد؛ نه استقلال دادن به این جریان و در نتیجه تبلیغ و تثبیت آن. 
 
* «بافومت» و ردپای آن در کابالا 
 
عضو هیئت مؤسس مؤسسه بهداشت معنوی با اشاره به برخی از نمادهای استفاده شده شیطان‌پرستان خاطرنشان کرد: «بافومت» (Baphomet) یکی از نمادهایی است که شیطان‌گرایان برای معرفی خود استخدام کرده‌اند، این نماد که در عرفان کابالا نیز جایگاهی دارد، بز یا قوچی به نام بافومت (Baphomet) است که هم با جانور شاخ‌دار «یوحنا» در کتاب «مکاشفات یوحنا» همانندی دارد. 
 
وی با تاکید بر اینکه تأویل تک‌گزینه‌ای از این نماد چندان واقع‌بینانه نیست، ادامه داد: تفسیرهای دیگری هم برای این نماد گفته‏اند که پرداختن بیشتر به آن لطفی ندارد. 
 
* ستاره پنج‌پر نمادی که در مکتب «لاوی» استفاده می‌شود 
 
شریفی‌دوست نماد سر بز در میان ستاره پنج پَر وارونه (inverted pentagram)، ستاره پنج پَر (pentagram) را نماد ونوس الهه زیبایی و عشق شهوانی زنانه دانست که سر یک بز (بافومت) نیز در آن قرار گرفته است و به خبرنگار فارس گفت: این نماد ترکیب ستاره پنج‌پَر وارونه با سر بافومت، نماد روشن و گویایی برای تعالیم مکتب شیطان‌گرایی «کرولی» و «لاوی» است؛ چرا که شیطان را سمبل انسان محوری و اصالت هوس‌ها و لذت‌طلبی بشر می‌دانند، از همین روی، این نشانه به ‌نحو گسترده‌ای در شاخه «سیتنیسم» کاربرد دارد؛ از آن جمله می‌توان به نصب نماد مذکور روی لباس افرادی که به عضویت رسمی کلیسای شیطان در می‌آیند و رنگ به‌ کار رفته در آن نشانه درجه عضویت فرد است و همین‏ طور نصب این نشان در بالای محراب هنگام اجرای آیین‌های شیطان‌گرایی اشاره کرد. 
 
* شیطان‌پرستان چه عددی را عدد شیطان می‌دانند 
 
نویسنده کتاب «نگاهی کلی به عرفان‌های نوظهور» درباره علامت ۶۶۶ یا FFF، بیان داشت: عدد ۶۶۶ و FFF که ششمین حرف از حروف انگلیسی است و متناظر عددی آن ۶۶۶ می‌شود، این عدد به گفته «یوحنا» در بخش «مکاشفات یوحنا» در کتاب مقدس، «عدد شیطان» است، به طوری که در مکاشفات یوحنّا آمده است: «و دیدم وحش دیگری را که از زمین بالا می‌آید و دو شاخ مثل شاخ‌های بره دارد و مانند اژدها تکلّم می‌کند و با تمام قدرت وحش نخست در حضور وی عمل می‌کند و زمین و سکنه آن ‌را بر این وا می‌دارد که وحش نخست را که از زخم مهلک شفا یافته بپرستند و معجزات عظیم به‌ عمل می‌آورد تا آتش را نیز از آسمان در حضور مردم به زمین فرود آورد ... و همه را از کبیر و صغیر و دولتمند و فقیر و غلام و آزاد بر این وا می‌دارد که بر دست راست یا بر پیشانی‌ خود نشانی گذارند و اینک هیچ‌کس خرید و فروش نتواند کرد جز کسی که نشان، یعنی اسم یا عدد اسم وحش را داشته باشد، در این‌جا حکمت است؛ پس هرکه فهم دارد، عدد وحش را بشمارد؛ زیرا عدد انسان است و عددش ششصد و شصت و شش است». 
 
*شیطان‌پرستان و خصومت با مسیحیت 
 
وی ادامه داد: صلیب وارونه (Upside down cross) بر اساس تفکرات ضد مسیحی شیطان‌گرایان و به نشان خصومت با دین مسیحیت و توهین به آن استفاده می‌شود، همچنین نمادی دیگری با عنوان دست شاخدار (Horned Hand)؛ دو انگشت بر افراشته در این نماد، نشان از دو شاخ بز بافومت است که به همراه عبارت «Hail Satan» به معنای «درود بر شیطان» استفاده می‌شود، البته این نماد در موارد دیگری نیز به‌کار رفته که شاید لزوماً ارتباطی بین آن معانی و جریان‌های شیطان‌گرا وجود نداشته باشد؛ مثلا گاهی به نشانه حرف W که حرف اول کلمه «War» (جنگ) است، خصوصاً از طرف سیاستمداران و جنگ طلبان دنیا استفاده می‌شود؛ به معنای اصرار و استقامت در جنگیدن است، البته استفاده آن در مراسم شیطانی و از طرف شیطان‌گرایان مشاهده می‌شود. 
 
*«ابلیسک» و قدمت تاریخی آن 
 
شریفی دوست از اُبِلیسک (obelisk) به عنوان هفتمین نماد یاد کرد و بیان داشت: «اُبِلیسک» ستونی است با قاعده چهارضلعی و رأس هرمی است که ظاهراً سمبل «اُبِلیسک» در زمان حضرت ابراهیم علیه‌السلام هم وجود داشته است، لذا پیامبر بزرگ خدا با این ذهنیت در حرم الهی نماد شیطان را به صورت «ابلیسک» می‌سازد و آن را رمی می‌کند، تا با این عمل تمام اوهامی را که تا امروز هم ادامه یافته است، طرد کند، این نماد، امروزه در میدان‌های بزرگ کشورهای اروپایی و آمریکا ساخته شده و مردم هرروز به گِرد آن می‌چرخند! این درحالی که سنگ بنای «ابلیسک» از مصر باستان باقی و در شهرهایی نظیر سیسیل،‌ پاریس، لندن، نیویورک و سزاریا در قسمت اشغال شده فلسطین نصب شده است. 
 

*بزرگ‌ترین ابلیسک جهان در کجاست؟/ مراسم تحلیف یاست‌جمهوری آمریکا در کجا برگزار می‌شود 
 
نویسنده کتاب «نیم‌نگاهی به کتاب خود خدایی شیطان‌گرایان» با بیان اینکه بزرگ‌ترین «ابلیسک» دنیا در واشنگتن ساخته شده، اظهار داشت: رئیس‌ جمهورهای‌ آمریکا در پای آن، سوگند یاد می‌کنند، «ابلیسک» نماد قدرت «ست» در زمین و حیات و حمایت جاودانی «اوزیریس» در دنیای مردگان است؛ از این رو سنگ‌هایی که شبیه آن تراشیده شده است، در قبرستان‌های آمریکا بسیار به چشم می‌خورد. 
 
*تبلیغات پر هیاهوی شیطان‌پرستان در دهکده جهانی 
 
وی با بیان اینکه شیطان‌گرایان و مراکز قدرت حامی آن‌ها، برای ترویج نمادهای یادشده در حوزه فرهنگ عمومی، از ابزارهای مختلفی استفاده می‌کنند؛ افزود: از آن جمله می‌توان به استفاده از این نمادها در ساخت زیورآلات، پوشاک، ‌طراحی ساختمان، نقاشی بر روی دیوار و اماکن عمومی و غیره اشاره کرد، بنابراین از این واقعیت نباید غفلت شود که امروزه شیطان‌پرستی با ابزارهای فراگیری مثل سینما، نمادهای متنوع و رسانه‌های مختلف صوتی و تصویری، به عنوان «دینِ دهکده جهانی» مطرح و تبلیغ می‌شود. 
 
*بیان نارسایی و نقص آموزه‏های شیطان پرستی به جوانان 
 
مدیر گروه‏های پژوهشی مرکز مطالعات بهداشت معنوی با تاکید بر اینکه کسانی که قصد دارند جلسات و محافل نقد شیطان‏پرستی برگزار کنند، باید توجه کنند که با تشریح نمادها به گسترش بیشتر شیطان‏پرستی کمک نکنند، تصریح کرد: چرا که جلساتی که با توضیح نمادها شروع شده و با آشنایی بیشتر جوانان با شیطان‏پرستی خاتمه می‏یابد، نه تنها مقابله با این جریان نیست؛ بلکه بیشتر این جریان را معرفی کرده و به ترویج آن کمک کرده‏اند، به همین جهت ما تنها بخشی از این نمادها را در این جا آورده‏ایم و تلاش کرده‏ایم که نمادها در راستای ضدیت این ایین با آموزه های وحیانی قلمداد شوند. 
 
وی ادامه داد: کسانی که می‏خواهند با نقد شیطان پرستی کار مهمی در این زمینه انجام دهند، تلاش کنند نارسایی و نقص آموزه‏های شیطان پرستی را تبیین کنند و زمینه‏های که در غرب باعث شکل گیری این جریان شده را مورد کاوش قرار دهند و مهم‏تر از همه سستی جهان بینی شیطانی را به بحث گذارند.



پنج شنبه 29 فروردين 1392برچسب:, :: 17:13 ::  نويسنده : حسين حيدري نيا


شیطان پرستی جدید به خدایی اعتقاد ندارد و شیطان را تنها نوعی کهن نماد ( archetype ) می داند و انسانها را تنها در برابر خود مسئول میداند و اعتقاد دارد که انسان به تنهایی می تواند راه درست و غلط را تشخیص دهد به همین دلیل هم این اعتقاد بیشتر به عنوان یک اعتقاد فلسفی شناخته می شود .

شیطان در این اعتقاد خرافی و گمراه آمیز نماد نیروی تاریکی طبیعت ، طبیعت شهوانی ، مرگ ، بهترین نشانه قدرت و ضدمذهب بودن است.
این اعتقاد دارای شاخه های متعددی است اما می توان گفت جز یکی دو نوع آن همگی دارای اصول زیر می باشند:
Atheism - : خدایی در شیطان پرستی وجود ندارد.
Not dualistic - : روح و جسم غیرقابل دیدن هستند و هیچ جنگی بین عالم خیر و شر وجود ندارد.
Autodeists - : خود پرستی ، خدایی جز خود انسان وجود ندارد و هر انسانی خود یک خداست.
Materialistic - : اعتقاد به اصالت ماده
- وابسته به راه چپ بودن در برابر راه راست که راه خدایی است .
- ضد مذهب بودن خصوصا مذاهبی که اعتقاد به زندگی پس از مرگ دارند.
- عدم پرستش شیطان زیرا شیطان جسم نیست و وجود خارجی ندارد.
- اعتقاد به استفاده از لذت در حد اعلای آن زیرا تمام خوشی دنیایی است و این خوشی ها خصوصا لذات جنسی پتانسیل لازم را برای کارهای روزانه آماده می کنند و به هر شکلی انجام آنها لازم و ضروری است .
در بررسی نمادهای متعلق به شیطان‌پرستی خط بسیار روشنی از ارتباط صهیونیسم و شیطانیسم به وضوح قابل مشاهده است .
در ذیل برخی از نمادها که به عنوان نگین انگشتر ، ‌گردنبند ، تصاویر بر روی دست‌بندها ، پیراهن ، شلوار ، کفش ،‌ ادکلن ، ساعت و … درج شده و از جمله به ایران اسلامی نیز راه یافته است ، مورد بررسی و معرفی قرار می‌گیرد

 

اگر نوشته وسط نماد یعنی (Satanism) به معنای شیطان‌گرایی به همراه دایره حذف کنیم ، آن وقت یک ستاره پنج‌ضلعی بر جای می‌ماند که همان نشانه ستاره صبح یا پنتاگرام (pentagram) باقی می‌ماند .

 


این سمبل نیز همان پنتاگرام است ، با فرق اینکه انواع آن گاه پنج‌ضلعی وارونه (snvertedpentagram ) یا دیو (Buphomet ) و به شکل در میان نمادهای شیطان‌پرستان به چشم می‌خورد .


برخی از شیطان‌گرایان محدوده جغرافیایی « تحت سلطه » این نماد و در واقع منطقه نفوذ شیطان‌گرایی را در نقشه ذیل توصیف می‌نمایند . (محدوده در ایسلند و اروپا)
درمیان پنتاگرا‌های قبلی تصویر سر یک بز تعبیه شده است که اقدامی ضد مسیحی ، ‌به این معناست که مسیحیان معتقدند که مسیح همچون یک بره برای نجات ایشان قربانی شده است و با توجه به اینکه ایشان بز را نماد شیطان و در برابر بره می‌دانند این آرم را انتخاب کرده‌اند.

۶۶۶: یک سمبل با عنوان « شماره تلفن شیطان » توسط گروه‌های هوی متال وارد ایران اسلامی شده اما در حقیقت علامت انسان و نشانه جانور در میان شیطان‌پرستان تلقی می‌شود و براساس مکاشافات ۱۳:۱۸ « … پس هر کس حکمت دارد عدد وحش را بشمارد ،زیرا که عدد انسان است و عددش ۶۶۶ است . » از سال‌ها پیش تاکنون این عدد با اشکال مختلف بر روی دیوارهای شهرهای بزرگ کشور مشاهده می‌شد .

 

صلیب وارونه (upside down cross ) : این نماد و حکایت از « وارونه شدن مسیحیت دارد » و عمدتا استهزا و سخره گرفتن این دین است . صلیب وارونه در گردن بندهای بسیاری مشاهده شده و خواننده‌های راک انواع مختلف آنرا به همراه دارند .

نماد صلیب شکسته یا چرخ خورشید (swastika or sun wheelc) : چرخ خورشید یک نماد باستانی است که در برخی فرهنگ‌های دینی همچون کتیبه‌های بر جای مانده از بودایی‌ها و مقبره‌های سلتی و یونانی دیده شده‌است .
لازم به توضیح است این علامت سال‌ها بعد توسط هیتلر به کار رفت ،‌ لکن برخی با هدف به سخره گرفتن مسیحیت این سمبل را وارد شیطان‌پرستی کردند .


چشمی در حال نگاه به همه جا (All seeing Eye) : چشم در برخی نمادهای روشنفکری نیز به کار می‌رود . اما شیطان‌پرستی اعتقاد دارند چشم در بالای هرم « ‌چشم شیطان » است و « بر همه جا نظارت و اشراف دارد » .
این علامت در پیشگویی ،‌ جادوگری ، نفرین‌گری و کنترل‌های مخصوص جادوگری مورد استفاده قرار می‌گیرد .گفتنی است این نماد بر روی دلار آمریکایی به کار رفته است .

 

این نمادها به انگلیسی (Ankh) انشاء‌می‌شود و سمبل شهوت‌رانی و باروری است .
این نمادها به معنای روح شهوت زنان نیز تعبیر می‌شود . امروزه نماد " فمنیسم " در واقع یک نماد برداشت شده دقیقا از سمبل‌های شیطانی است .

 
پرچم رژیم صهیونیستی : قابل توجه جدی است که رژیم صهیونیستی علاوه بر حمایت‌های آشکار و پنهان ،حتی از قرار گرفتن نماد رسمی کشور نامشروعش در کانون علائم شیطان‌گرایان نیز پرهیز ندارد .


ضد عدالت (Anti justice) : با توجه به اینکه تبر رو به بالا نماد عدالت در روم باستان به شمار می آمده است شیطان‌پرستان تبر رو به پایین را با عنوان نماد ضد عدالت در راه پیمودن مسیر تاریک انتخاب کرده‌اند .
همچنین گفتنی است که فمنیست‌ها از دو تبر رو به بالا به معنی مادر‌سالاری باستانی استفاده می‌نمودند.

سر بز (Goat Head) : بز شاخدار ، ‌بز مندس mendes (همان ba”al بعل خدای باروی مصر باستان) ، ‌بافومت ، خدای جادو ، scapegoat (بز طلیعه یا قربانی) این یکی از راه‌های شیطان‌پرستان برای مسخره کردن مسیح است زیرا گفته می‌شود که مسیح مانند بره‌‌ای برای گناهان بشر کشته شد . همانطور که در توضیح نمادهای اول اشاره شد ،‌این نماد تصویر کاملی است از بز قرار گرفته در نماد پنتاگرام .

هرج و مرج (Anarchy) : این نماد به معنای از بین بردن تمام قوانین است و دلالت بر این امر دارد که « هر چه تخریب کننده است تو انجام بده » این نماد عمدتا مورد استفاده گروه‌های هوی‌متال است .



  منزل روستائیان در یکی از روستاهای قنا بنا به دلایل نامشخصی دچار آتش سوزی شد که بنا به گفته اهالی این روستا «جن ها» عامل این آتش سوزی بوده اند.

شاهدان عینی از روستای حاج سلام در استان قنا گفتند که منازل روستائیان بدون هیچ دلیل روشنی دچار آتش سوزی شد و همین امر ترس و وحشت اهالی روستا را برانگیخت و آنها در تلاش برای خاموش کردن آتش به دعا و نماز در مساجد روی آوردند.

اداره امنیت قنا با صدور بیانیه ای اعلام کرد که ۲۵ باب منزل روستائیان دچار حریق شد و دو نفر از کشاورزان نیز زخمی شدند همچنین ۱۲ باب منزل دیگر نیز به طور کامل در آتش سوختند و همچنین بیش از ۲۵ رأس گوسفند در این آتش سوزی تلف شدند.



پنج شنبه 29 فروردين 1392برچسب:, :: 14:59 ::  نويسنده : حسين حيدري نيا

به گزارش پارس ناز تری لی بلک ۴۱ ساله که همسایه آن دختر بوده است و همانند خانواده آن دختر به کلیسای مورمون ها رفته است به اتهام قتل, ادم ربایی و تجاوز به این دختر بچه دستگیر شد.پلیس گفت: جسد سیرا نیوبولد ۲۶ ژوئن در کانالی در کنار خانه اش پیدا شد.کالبدشکافی نشان می دهد که آن دختر مورد آزار جنسی قرار گرفته و خفه شده است و علت مرگ او را غرق شدن اعلام کردند.
 
 
 



پنج شنبه 29 فروردين 1392برچسب:, :: 9:40 ::  نويسنده : حسين حيدري نيا

 

 

 

 باور کنیم که عده ایی از مردم در کشور برای تامین هزینه های زندگی خود مجبور به فروش عضوی از بدن خود از جمله «کلیه» خود هستند. شاید برخی از ما نوشته هایی را روی دیوار شهر به ویژه دیوارهای نزدیک به مراکز یا انجمن های بیماران کلیوی یا بیماران خاص دیده باشیم که حاکی از اعلام آمادگی برای فروش کلیه است.
• عده ای هم به بهانه فروش کلیه به نیازمند پیوند کلیه، حسابی کلاهبرداری می کنند و به اصطلاح خانواده ها را «سرکیسه» می کنند. خانواده ها هم که نیازمند کلیه هستند مجبورند به هر شکلی شده آنها را راضی کنند. در حالی که بسیاری از گروه از به اصطلاح فروشنده ها، کلیه را نمی فروشند فقط از شرایط خانواده سوء استفاده می کنند و هزینه های زیادی را به آنها تحمیل می کنند...

 

 

 



پنج شنبه 29 فروردين 1392برچسب:, :: 8:40 ::  نويسنده : حسين حيدري نيا


روز ارتش



پنج شنبه 29 فروردين 1392برچسب:, :: 8:32 ::  نويسنده : حسين حيدري نيا

 

دین پژوه جنبش سبز!

"محمد جواد اکبرین" از روحانیون جبهه اصلاحات و جنبش سبز٬ اخیرا در صفحه فیسبوک خود عکس جالبی را منتشر کرده است.

او بعنوان یک دین پژوه(!) تفاسیر خود را از دین در «بی بی سی» ارائه می کند.

تصویر زیر عکس یادگاری اکبرین با ابراهیم حامدی(ابی)خواننده لوس آنجلسی است.

در همین صفحه، عکسی از وی با منتظری نیز منتشر شده است!

 

انصافا خدايش كسي  هست كه منكر دشمني انگليس و بي بي سي با اسلام و ايراني باشه چطور ميشه كه اقايوني از اين دست در مورد دين با اين شبكه ضد اسلامي و ايراني مصاحبه ميكنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شما بگين

 



چهار شنبه 28 فروردين 1392برچسب:, :: 20:38 ::  نويسنده : حسين حيدري نيا

تعرض خاخام برجسته یهودی به دخترانش

یک خاخام برجسته یهودی به اتهام تعرض جنسی به دخترانش در بازداشت است.

 

به گزارش جام کشکول به نقل از روزنامه یدیعوت آحارونوت، یک خاخام برجسته یهودی ده روز قبل به اتهام تعرض جنسی به سه تن از دختران خردسالش در اسرائیل دستگیر شد.

وی متهم به چند مورد تعرض جنسی و تجاوز به حریم خصوصی است و در انتظار محاکمه است.

این کیفر خواست تنظیم شده در دادگاه ناحیه ای قدس، فرد متهم بیش از ده سال قبل تعرض جنسی به سه دخترش در سنین دوازده تا چهارده ساله را شروع کرد و یکی از دخترانش بزرگترش را به مدت دو سال مورد سوء استفاده جنسی قرار داد.

قرار است دختران فرد متهم بر ضد وی در دادگاه شهادت دهند.



چهار شنبه 28 فروردين 1392برچسب:, :: 20:36 ::  نويسنده : حسين حيدري نيا

سوءاستفاده اینترنتی از دختر جوان

 

فردی كه با جلب اعتماد دختر نوجوان قصد كلاهبرداری و اخاذی از وی را داشت، شناسایی و دستگیر شد.

 به گزارش ایسنا، سرهنگ حسینی رییس پلیس فتای استان فارس در این باره گفت: پیرو شكایت دختر نوجوانی اهل شیراز مبنی بر مزاحمت اینترنتی، ماموران اقدامات خود را برای شناسایی فرد مزاحم آغاز كردند.
 
حسینی افزود: شاكیه در اظهاراتش عنوان داشت، چندی پیش از طریق یكی از شبكه‌های اجتماعی با فردی كه خود را مشاور تحصیلی معرفی كرده آشنا شده، اما پس از مدتی متوجه شد كه این فرد با نیت شوم و اغفال وی قصد اخاذی از او را دارد.
 
وی ادامه داد: پس از انجام بررسی‌ها، متهم شناسایی و در عملیاتی دستگیر شد، و پس از رویت مدارك، ضمن اعتراف به جرم خود گفت كه هدفش سوءاستفاده از این دختر جوان بود.
 
رییس پلیس فتای استان فارس به كاربران به ویژه جوانان هشدارداد: خانواده‌ها بر ارتباطات اینترنتی فرزندان خود دقت بیشتری كرده و جوانان نیز نسبت به افرادی كه در فضای مجازی با آنان آشنا می‌شوند هشیار باشند؛ زیرا در این فضا به راحتی می‌توان تغییر چهره داد و خود را جای فرد دیگری القاء كرد.



چهار شنبه 28 فروردين 1392برچسب:, :: 20:24 ::  نويسنده : حسين حيدري نيا

 


یک دانشجوی عاشق سینه چاک
یک دانشجوی عاشق سینه چاک دختر همکلاسیش بود.
بالاخره یک روزی به خودش جرات داد و به دختر راز دلش رو گفت و از دختره خواستگاری کرد.
اما دختر خانوم داستان ما عصبانی شد و درخواست پسر رو رد کرد.
بعدم پسر رو تهدید کرد که اگر دوباره براش مزاحمت ایجاد کنه، به حراست میگه...
روزها از پی هم گذشت و دختره واسه امتحان از پسر داستان ما یک جزوه قرض گرفت و داخلش نوشت : ” من هم تو رو دوست دارم، من رو ببخش اگر اون روز رنجوندمت "
اگر منو بخشیدی بیا و باهام صحبت کن و دیگه ترکم نکن.
ولی پسر دانشجو هیچوقت دیگه باهاش حرف نزد.
چهار سال آزگار گذشت و هر دو فارغ التحصیل شدند. اما پسر دیگه طرف دختره نرفت.!!
.
.
نتیجه اخلاقی این ماجرا
.
.
.
.
.
.

پسرهای دانشجو هیچوقت لای کتاب ها و جزوه هاشون رو باز نمیکنند

 



چهار شنبه 28 فروردين 1392برچسب:, :: 17:44 ::  نويسنده : حسين حيدري نيا

http://ap1.persianfun.info/img/92/1/elhambakhsh-11/40.jpg



چهار شنبه 28 فروردين 1392برچسب:, :: 17:38 ::  نويسنده : حسين حيدري نيا

http://ap1.persianfun.info/img/92/1/elhambakhsh-11/2.jpg

 



چهار شنبه 28 فروردين 1392برچسب:, :: 15:49 ::  نويسنده : حسين حيدري نيا

نرم افزار حسابداری  تیز پرداز 5 :

امکانات برنامه :  


1. نصب آسان
2. آموزش پیشرفته بصورت صوتی و تصویری
3. سرعت بالای ورود اطلاعات در این سیستم و سهولت در ورود اطلاعات
4. امکان استفاده از کیبورد جهت سهولت وسرعت بیشترکار در همه جا سیستم بدون نیاز به ماوس
(درحالیکه در همه جای سیستم از ماوس نیز می توانید استفاده نمایید)
5. راهنمای مکتوب در همه قسمتهای سیستم
6. طراحی زیبا وقابل فهم که کاربر به راحتی با آن ارتباط برقرار نماید
7. دارای پشتیبانی سریع ، قوی و کامل
8. اگر کارت فکس مودم(FAX MODEM) درسیستم شما نصب باشد در صورت بروز هر نوع مشکل
احتمالی ، شرکت در کوتاهترین زمان از طریق خط تلفن در خدمت شما قرار می‌گیرد و بلافاصله
آنرا رفع می‌نماید .
9. تهیه نسخه پشتیبانی با حجم بسیار کم و امکان‌ذخیره مستقیم بر روی CD و دیسکت
10. امکان ارسال بک آپ از طریق خط تلفن با سرعت بالا
11. امکان فکس صورتحساب و فاکتور از طریق برنامه به صورت مستقیم
12. امکان پرینت گرفتن از کلیه صورتحسابها ، فاکتورها ، گزارشات و...سازگار با کلیه پرینترها وچاپگرها
13. قابلیت اتصال به دستگاه بارکد خوان و امکان استفاده از سیستم بارکد با سرعت بالا
14. استفاده از نرم افزار بصورت شبکه
15. تعیین حدود دسترسی و معرفی تعداد نامحدود کاربران
16. امکان معرفی تا 99 انبار
17. بی نیاز از حفظ کردن کدهای کالا، اشخاص ، هزینه ها ،‌بانکها
18. قابلیت اصلاح و حذف اسناد ، فاکتورها چکها و ... درصورت بروز اشتباه توسط کاربر (با مجوزمدیریت)
19. دارای قفل سخت افزاری USBو PARALLEL
20. محاسبه سود و زیان موسسه به تفکیک ماههای سال و دوره زمانی دلخواه و همچنین محاسبه
سود و زیان به تفکیک هرکالا
21. راس گیری اسناد بانکی
22. استفاده از فرمول تولید، سند تولید و قیمت تمام شده.
23. امکان انتقال کالا بین انبارها
24. امکان تایپ یک قیمت پیش فرض خرید وسه پیش فرض فروش برای هر کالا
25. امکان گروه بندی کالا ها و اشخاص یه صورت دلخواه
26. انتقال اتوماتیک اطلاعات به سال مالی جدید
27.امکان رویت جزئیات فاکتورها و اسناد بانکی در حساب اشخاص
28.صدور پیش فاکتورو صدور سند برگشت از خرید وفروش
29. کنترل برگه های دسته چک
30. گزارش آمار کالا ، صندوق ، بانکها ،‌فاکتورهای خرید و فروش
31. گزارشات ویژه مدیریتی
32. گزارش میزان تعهد اشخاص(حساب دفتری و چک ) به موسسه
33. گزارش خالص اسناد دریافتنی ، پرداختنی و درجریان وصول
34. بررسی وضعیت بدهکاران به ترتیب تاریخ بدهی
35. گزارش آمار کل انبارها و به تفکیک هر انبار ویا گروه کالا در هر انبار
36. گزارش میزان فروش کالای مورد نظر به هر شخص یا گروه اشخاص در ماههای مختلف
37. راس گیری اتوماتیک از اسناد بانکی (چکها) درصورتحساب اشخاص
38. دریافت گزارش میزان خرید و فروش هر کالا در ماههای مختلف
39. گزارش خالص آمار کالادر کلیه انبارها تا تاریخ دلخواه به تفکیک هر انبار و هر گروه کالا
40. درصد ویزیتور در فاکتور فروش
41. سیستم چند واحدی کالا
42. تلفن پشتیبانی در 11 استان(بصورت دایورت)
43. تراز اسناد بانکی

امکانات موجود در نرم افزار حسابداری تیز پرداز :

1-    امکان ورود اطلاعات بدون ماوس (با کیبورد جهت سهولت وسرعت) و با ماوس

2-    تهيه نسخه پشتيباني با حجم بسيار کم و امکان‌ذخيره مستقيم بر روي CD و ديسکت وحافظه های قابل حمل

3-    امکان ارسال بک آپ از طريق خط تلفن با سرعت بالا (بدلیل حجم کم )

4-    امکان فکس صورتحساب و فاکتور وتماس تلفنی با مشتری از طريق برنامه به صورت مستقيم

5-     امکان چاپ صورتحسابها ، فاکتورها ، گزارشات و... با کليه چاپگرها

6-    امکان رمزگذاری برای ورود به سیستم

7-    قابليت اصلاح و حذف اسناد ، فاکتورها، چکها و ... درصورت بروز اشتباه

8-    محاسبه سود و زيان موسسه به تفکيک ماههاي سال و دوره زماني دلخواه و همچنين محاسبه سود و زيان به تفکيک هرکالا

9-  امکان ثبت قيمت پيش فرض خريد وسه پيش فرض فروش براي هر کالا

10-  انتقال اتوماتيک اطلاعات به سال مالي جديد

11-  امکان رويت و چاپ جزئيات فاکتورها و اسناد بانکي در حساب اشخاص

12-  صدور پيش فاکتورو صدور فاکتور برگشت از خريد وفروش

13-  کنترل برگه هاي دسته چک

14-  گزارش موجودی ریالی کالا ، صندوق ، بانکها ولیست ‌فاکتورهاي خريد و فروش

15-  گزارش خالص اسناد دريافتني ، پرداختني و درجريان وصول

16-  راس گيري اتوماتيک از اسناد بانکي (چکها) درصورتحساب اشخاص

17-  امکات انتقال اطلاعات (گزارشات) به نرم افزار اکسل Excele

18-  امکان ايجاد 3 دفتر مالي با تهيه پکيج 3 تايي روی همان کامپیوتر

19-  دفتر چک(انتقال چک ها به بانک ، تایید وصول چکها ، برگشت چک ، نقد کردن چک و روئیت وضعیت چک و لغو آخرین مرحله آن)

20-  جستجوی پیشرفته چک و راس گيري اسناد بانکي.

21-  امکان معرفي کالا تا (10/000/000) و معرفي حساب اشخاص‌تا (100/000) کد

22-  هشدار براي فروش با نرخ کمتر از پيش فرض خريد يا فروش يا ميانگين آنها

23-  امکان ارتقاء برنامه به سطوح بالاتر با پرداخت ما به التفاوت قيمت برنامه ها و امکان گروه بندي کالاها واشخاص تا 20 گروه

سایر اطلاعات تکمیلی و پیشرفته در نرم افزار حسابدار تیز پرداز:

الف) اطلاعات تکمیلی  :

1- کلیه امکانات نرم افزار پايه در نرم افزار تکمیلی نیز قابل استفاده است

2- قابلیت شبکه نمودن تا دو نرم افزار با تهیه دو بسته نرم افزار تکمیلی

3- امکان معرفی تا 5کاربر با تعیین حدود دسترسی هر کاربر

4- امکان معرفي تا 10 انبار

5- امکان انتقال کالا بين انبارها

6-  امکان گروه بندي کالا ها و اشخاص  تا 100 گروه

7- بررسی‌وضعیت بدهکاران ومرتب سازی برپایه راس تاریخ بدهی، نام وکد شخص

8- بررسی وضعیت  بستانکارن و مرتب سازی براساس نام و کد شخص

9- بررسی تعهد اشخاص (چکی و دفتری) ومرتب سازی براساس نام و کد شخص

10- تراز اسناد بانکی(تراز اسناد دریافتنی ، پرداختنی ، درجریان وصول به صورت ماهانه ومحاسبه وضعیت مثبت یا منفی در هرماه)

11- گزارش آمار کل انبارها و به تفکيک هر انبار ويا گروه کالا در هر انبار

12- سيستم چند واحدي کالا ومعرفی واحد برای کالاها تا 50 واحد

13- پرينت چک ، معرفی انواع چک های جدید وگزارش چک های پرینت شده

14- امکان طراحي فاکتور همراه با 6 نمونه طراحی شده

15- هشدار براي چک ها واسناد پرداختنی (آلارم چک)

16- استفاده از شماره فني برای هر کالا جهت صدور فاکتور

17- امکان اضافه نمودن درصد و مبلغ  حق ويزيتور در پشت فاکتور فروش

18- امکان ثبت چکهاي باطله وتضميني دریافتی و پرداخت

ب) اطلاعات پیشرفته :

1- کلیه امکانات نرم افزار پايه و تکمیلی در نرم افزار پیشرفته نیز قابل استفاده است

2- امکان ثبت سند توليد و فرمول تولید

3- محاسبه قیمت تمام شده اجناس تولیدی

4- قابلیت شبکه نمودن نا محدود با تهیه هر تعداد بسته نرم افزار پیشرفته

5- امکان استفاده از دستگاه بارکد خوان در برنامه و امکان چاپ بارکد

6- تعيين حدود دسترسي و معرفي تعداد نامحدود کاربران

7- گزارش عملکرد کاربران بصورت کلی و جداگانه

8-  امکان معرفي تا 99 انبار

9-  امکان گروه بندي کالا ها و اشخاص  يه صورت دلخواه و نامحدود

10-  گزارش ميزان فروش کالاي مورد نظر به هر شخص يا گروه اشخاص در ماههاي مختلف

11- گزارش ميزان خريد و فروش هرکالا بصورت روزانه ،ماهانه و دوره زمانی دلخواه

12- گزارش خالص آمار کالادر کليه انبارها تا تاريخ دلخواه به تفکيک هر انبار و هر گروه کالا

13-سيستم چند واحدي کالا ومعرفی واحد کالا بصورت نامحدود

14- امکان طراحي فاکتور همراه با 14نمونه طراحی شده

15- جستجوي پيشرفته (چک ، نقد ، هزینه ، اشخاص ، بانکها ، کالا و بصورت کلی)                             

نمايندگي استان البرز فرهنگسراي البرز فلكه اول گوهردشت

                  026-34442495        026-34453117  

+ نوشته شده در  شنبه پنجم دی 1388ساعت 10:35  توسط بهروز شجاعی |  نظر بدهید

 

 



چهار شنبه 28 فروردين 1392برچسب:, :: 14:56 ::  نويسنده : حسين حيدري نيا

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای علی لهراسبی به نام هر شب 

 

برای دانلود رایگان این آهنگ اینجا کلیک کنید



چهار شنبه 28 فروردين 1392برچسب:, :: 14:41 ::  نويسنده : حسين حيدري نيا

دین داری چیست و دین دار کیست؟

Posted: 15 Apr 2013 03:04 PM PDT

دین داری چیست؟ و به چه کسی دین دار گفته می شود؟ آیا کسانی که همه احکام شرعی را رعایت کرده و از حرام های الهی دوری می کنند را می توان مصداق شخص دین دار نامید؟

اگر بخواهیم رعایت موازین شرعی و دوری از حرام های الهی را ملاک و میزان دین داری افراد قرار دهیم، می بایست خیلی از خشک مقدس هایی که نماز شب می خواندند و روزه می گرفتند و حافظ قرآن بودند و به احکام شرعی مقید بوده و از حرام های الهی دوری می جستند

ولی در برابر ولی خدا می ایستادند را جزو دین داران بدانیم.



چهار شنبه 28 فروردين 1392برچسب:, :: 12:56 ::  نويسنده : حسين حيدري نيا

دیسکوی زنان محجبه در ترکیه؛ ادامه رواج اسلام آمریکایی - انگلیسی در ترکیه با حضور مردها + عکس

 

در جدیدترین اقدام شگفت انگیز دولت ترکیه، این کشور دیسکویی را در شهر استانبول افتتاح کرد که تمام کارکنان آن محجبه هستند!

به گزارش  انتخاب؛ در جشن افتتاح این دیسکوی اسلامی دعای افتتاح خوانده شد!

سپس تعدادی زن با حجاب کامل در مقابل دیدگان حاضرین به رقص پرداختند (!) و پس از آنها نیز خواننده مشهور و محجبه مالزی "یونا زارای" تعدادی از ترانه های خود را اجرا کرد.

نکته عجیب این است که حضور مردان در این دیسکو بلامانع است!

دیسکوی زنان , محجبه , ترکیه , اسلام آمریکایی , اسلام انگلیسی , حضور مردان

این گزارش می افزاید: پیش ازاین، برخی چهره های داخلی ایران در مورد اسلام این روزهای ترکیه گفته بودند «اسلام مدنظر دولتمردان ترکیه، از نظر برخی چهره های داخلی، همان «اسلام آمریکایی» است که با اقداماتی مشابه، ضمن آنکه در پی اقبال توامان مذهبیون و سکولارها هستند، تلاش می کنند مسائلی که در اسلام حرام خوانده می شود را در بلند مدت به حلال تبدیل کنند.»



سه شنبه 27 فروردين 1392برچسب:, :: 20:24 ::  نويسنده : حسين حيدري نيا
سه شنبه 27 فروردين 1392برچسب:, :: 19:52 ::  نويسنده : حسين حيدري نيا

اینم از مدل روسری مجلسی برای خانمهای شیکپوش ایرانی

مدل روسری مجلسی برای خانمهای شیکپوش ایرانی...



سه شنبه 27 فروردين 1392برچسب:, :: 19:4 ::  نويسنده : حسين حيدري نيا

خلاصه خبر
تسنیم: برخی بانک های ترک به مشتریان ایرانی خود گفته اند تا 17 آوریل حساب های خود را ببندند، در غیر این صورت، موجودی حساب های آنها مصادره خواهد شد. - بر اساس این گزارش یک شهروند ایرانی که 10 سال است در ترکیه زندگی می کند مجبور به بستن حساب بانکی شخصی خود شده است. به نظر می رسد که این اقدام از سوی نهاد تنظیم مقررات و نظارت بر امور بانکی ترکیه در راستای تحریم های آمریکا و اتحادیه اروپا صورت می گیرد. - این شهروند ایرانی که در حال تحصیل در ترکیه است، باید 15 هزار دلار موجودی خود را که در بانک یاپی کردی قرار دارد، خارج کند ...
     
     
     



سه شنبه 27 فروردين 1392برچسب:, :: 18:35 ::  نويسنده : حسين حيدري نيا
سه شنبه 27 فروردين 1392برچسب:, :: 17:34 ::  نويسنده : حسين حيدري نيا

قیمت همه مدل‌های نوکیا+جدولقیمت همه مدل‌های نوکیا+جدول

قیمت همه مدل‌های نوکیا+جدول
شرکت بزرگ موبایل‌سازی فنلاندی هنوز هم یکی از پرنفوذترین‌ها در بازار گوشی‌های تلفن همراه است. از ساده و ارزان گرفته تا هوشمند و گران



سه شنبه 27 فروردين 1392برچسب:, :: 16:56 ::  نويسنده : حسين حيدري نيا

شش موسیقی بسیار زیبا به عنوان اولین پست از اولین سری خوانندگان محبوب و مجاز ایرانی در سال ۹۲ خواهد بود.۶ موسیقی بسیار زیبایی که از ۶ خواننده محبوب و پرطرفداری ایرانی می باشد که به عنوان عیدی ۹۲ تقدیم هواداران خود کرده اند.موسیقی اول این سری متعلق به آهنگ بسیار زیبا و احساسی هفت سین می باشد که علی اصحابی به کمک ترانه سرایی و آهنگ علی دیباج و تنظیم زیبای امیر حیدری به زیبایی اجرا کرده است که موسیقی زیبا و دلنشینی را تقدیم هوادران خود کرده است.بهنام صفوی هم وضعیت مشابه ایی داشته و اون نیز با یک موسیقی احساسی و بسیار زیبا و با کیفیت سال ۹۲ را آغاز کرده است.موسیقی که نام آن همین حوالی نام دارد و با ملودی خود بهنام صفوی و تنظیم زیبای مهران عباسی همراه بوده ست.موسیقی سوم این مجموعه کاری دو صدایی از فریدون آسرایی و محمد علیزاده که پدیده سال ۹۲ لقب گرفته است می باشد موسیقی که نام آن سلام و از آلبومی با همین نام می باشد که که سال گذشته توسط فریدون آسرایی منتشر شد که این موسیقی بسیار مورد توجه اهالی موسیقی قرار گرفت.اینبار فریدون آسرایی این موسیقی را با محمد علیزاده برای اولین بار از شبکه سوم سیما تقدیم مردم کشورش کرده است.حمید حامی هم در آغاز سال ۹۲ موسیقی با نام نوشتم را برای اولین بار از شبکه ی دوم سیما با همان سبک دلنشین خود به اجرا گذاشت. در این بین مهدی یغمایی از صبح فرودین برای هوادران خود با ترانه ایی که مضمون آن در مورد عید می باشد میخواند. و اما موسیقی ششم این سری بسیار متفاوت است موسیقی که اینبار محسن یگانه تمام ناگفته های زندگی خود را با این آهنگ نشان داده است موسیقی که یک هفته به عید نام دارد نامی که دلیل آن شهادت پدر اوست که یک هفته قبل از عید به شهادت رسید و حالا محسن یگانه بعد از ۲۷ سال یک هفته قبل از عید آن را در آخرین کنسرت خود برای هوادران خود میخواند که سالن را با اشک های خود تحت تاثیر کامل قرار میدهد و چشمان خیلی ها را همانند چشمان خود میکند.در ادامه سانگ سرا شما را به دریافت این سری را با بهترین کیفیت دعوت میکنید.http://www.dl.songsara.net/92/Farvardin/Pictures/Farvardin92-1.jpg

دانلود

 



سه شنبه 27 فروردين 1392برچسب:, :: 16:49 ::  نويسنده : حسين حيدري نيا

 

“A Gift of Romance for Lovers” نام سری دهم از مجموعه ی فوق العاده زیبا و آرامش بخشی می باشد که موسیقی های رمانتیک و عاشقانه ی سری دهم این مجموعه هم همانند مجموعه های قبلی بسیار زیبا و شنیدنی و آرامش بخش می باشند.فضای کلی ترانه های این آلبوم در تمامی تراک های آن به قدری احساسی و عاشقانه می باشد که میتوانید با گوشی دادن به این موسیقی ها لحظات رمانتیک و فراموش نشدنی را در خلق کنید!آرامشی در روح، دمیدن عشق در قلب شما و به پرواز در آوردن آن ها به سوی سرزمینی پر از احساسی عشق و آرامش به وسیله این مجموعه چیزیست که حتما برای شما با گوش سپردن به آن اتفاق خواهد افتاد.همانند هفته ی گذشته منتظر پخش سرس بعدی این مجموعه در ابتدای هفته آینده از سانگ سرا باشید.این آلبوم معرفی شده و اختصاصی از سایت سانگ سرا می باشد و کپی برداری از این مطلب که در این تاریخ از سانگ سرا برای اولین بار در سایت های ایرانی منتشر و معرفی شده است بدون ذکر منبع طبق ماده ۱۲ فصل سوم قانون جرائم رایانه ای ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

http://dl.songsara.net/instrumental/Album%20I/Lover%27s%20Romance%20Vol.10%20(A%20Gift%20of%20Romance%20for%20Lovers)%20SONGSARA.NET/Front.jpg

دانلود

 

 



سه شنبه 27 فروردين 1392برچسب:, :: 15:17 ::  نويسنده : حسين حيدري نيا

درباره وبلاگ


خوش آمدید
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 97
بازدید ماه : 960
بازدید کل : 88418
تعداد مطالب : 357
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


<-PollName->

<-PollItems->

<-PollName->

<-PollItems->