حسين حيدري نيا
اجتماعی.هنری.مذهبی.سیاسی.فرهنگی
 
 

شاید باورتون نشه ولی خداوند اونقدر بخشنده و مهربونه که قابل توصیف نیست فقط کافی از ته دل و با دل شکسته در

خونشو بزنین .اسمشو صدا کنین .ازش بخواین محال جوابتونو نده محاله کمکتون نکنه . اگه هرکوممون از ته دل توبه کنیم

از ته دل ازش بخوایم حتما جواب میده اخه خدا دوست داره بندههاشو راضی نیست بندش مشکل داشته باشه .

ما خودمون باعث گرفتار شدنمون میشیم این مائیم که ناسپاسیم...چه جوری امروز اگه یه کار خیلی کوچیک و پیش پاافتاده

با رئیسمون داشته باشیم کلی جلوش دولا راست میشیم ولی حاضر نیستیم یه نماز چند دقیقه ای بخونیم؟

اگه کسی به ما یه هدیه بده صدبار تشکر میکنیم ولی واسه این همه نعمت خدا...........؟

اگه عربی بلد نیستین قران و به فارسی بخونین بعد میبینین که واسه پولدار شدن .راحتی .اسایش. یا هر چیز دیگه لازم

نیست که وین دایر و کاترین پاندرو............بخونین چرا؟

چون همه اینارو قران گفته...یکی از کتب معروف چشم دل بگشا که خانم گیتی خوشدل اونو ترجمه کرده اثر کاترین پاندر

است اگه نخوندین بخونین تمام کتاب میگه از خدا بخواین به خدا توکل کنین...............

اب در کوزه و ما تشنه لبان میگردیم         یار در خانه و ما گرد جهان میگردیم

وقتی با خدا گل یا پوچ بازی میکنی نگران نباش چون خدا هردودستش پر     سبحان الله

خدا دوست نداره بندههاش ناراحت شن .. میگن زمان یکی از پیامبران خشکسالی شد و مردم از پیامبر خواستن که همه

مردم به بیابان برن و ایشان از خدا درخواست باران کند.بعداز خواندن نماز به ایشان وحی رسید که یک گناهکار بزرگ میون

مردمه و تا زمانیکه این ادم بلند نشه و بیرون نره باران نمیبارد...پیامبر همین مطلبو به مردم گفت و چند دقیقه وقت داد تا ان

گناهکار جمع رو ترک کند لحظه ای نگذشته بود که ابرها نمایان شدند و باران رحمت خدا باریدن گرفت {سبحان الله} پیامبر به

جبرئیل عرض کرد کسی از تو مردم بیرون نرفت پس چطور.............جبرئیل حرفش را قطع کردوگفت ان گناه کار از ته دل توبه

کردو از خدا خواست ابرویش را در شهر نبرد و خداوند توبه وی را قبول کرد

اره دوست عزیز خدا راضی نیست ابرو کسی بره



 

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از ثامن، چهار جوان که زنان و دختران را در مسیرهای مختلف تبریز بعنوان مسافر سوار خودروی شخصی کرده و به زور آنان را به بیابان‌های اطراف می‌بردند و مورد تجاوز قرار می‌دادند، صبح امروز در زندان مرکزی تبریز به دار مجازات آویخته شدند.

 

دادگستری آذربایجان شرقی در اطلاعیه‌ای با اعلام این خبر آورده است: نحوه عمل محکومان به این صورت بوده که سوار یک دستگاه خودروی پیکان شده و یکی از آنان با پوشیدن لباس زنانه، خود را به شکل زنان در می‌آورده تا زنان و دخترانی که منتظر ماشین بودند به علت وجود مسافر زن در خودرو اعتماد کرده و سوار شوند.

 

سپس با سرعت زیاد حرکت کرده و مسافر را با زور کتک مجبور می‌کردند که سرش را زیر صندلی خودرو ببرد. پس از آن، طعمه خود را به بیرون شهر در اطراف مرند می‌بردند و در بیراهه‌ها به صورت گروهی مورد تجاوز قرار می‌دادند. بعد در میدان آذربایجان شهر تبریز یا سایر میادین شهر به صورتی که پاسی از شب گذشته بود، رها می‌کردند.

 

محکومان در اعترافات خود بیان کرده‌اند که از اواسط سال ۹۰ مرتبا مرتکب این عمل شده و نزدیک به پانزده تا بیست بار مبادرت به آدم‌ربایی و تجاوز کرده‌اند.

 

تعدادی از افراد مورد تجاوز بخاطر ملاحظات حیثیتی از اعلام شکایت خودداری کرده‌اند اما چند نفر از آنان با اعلام شکایت و ذکر جزئیات امر تقاضای مجازات محکومین را کرده‌اند که با تلاش‌های شبانه‌روزی دادسرای عمومی و انقلاب تبریز و با همکاری نیروی انتظامی، متهمان شناسایی و دستگیر شدند و توسط شکات مورد شناسایی قرار گرفتند. این افراد در جریان تحقیقات به ارتکاب بزه اقرار کردند و جزئیات امر را به صورت دقیق بیان کردند.

 

آنان اعتراف کردند که از اواسط سال گذشته با پرسه زدن در خیابان‌های تبریز زنان و دخترانی را که منتظر ماشین بوده‌اند سوار می‌کردند و به شکل یادشده به بیرون شهر می‌بردند و به عنف مورد تجاوز قرار می‌دادند. سپس در تاریکی شب در یکی از میادین شهر رها می‌کردند.

 

حکم محکومیت نامبردگان به اتهام تجاوز به عنف وآدم‌ربایی توسط شعبه دوم دادگاه کیفری استان آذربایجان شرقی صادر و توسط شعبه ۱۱ دیوان عالی کشور تایید شد. رییس قوه قضائیه نیز اجرای حکم را بلامانع اعلام کرد و به این ترتیب متهمان سحرگاه چهارشنبه در زندان تبریز به دار مجازات آویخته شدند.

 



دست جیب‌بر در جیب مأمور پلیس گیر کرد

حادثه > داخلی- گروه حوادث:
دزد جیب‌بر زمانی که در ایستگاه اتوبوس سرگرم سرقت از آخرین طعمه‌اش بود، خبر نداشت که دستش را داخل جیب یکی از کارآگاهان پلیس کرده است.

چهارم دی ماه، در ایستگاه اتوبوس بی‌آر‌تی مولوی، عده زیادی منتظر اتوبوس بودند که یکی از آنها کارآگاه پلیس آگاهی تهران بود. در میان مسافران یک سارق جیب بر هم حضور داشت که به‌دنبال طعمه‌ای مناسب برای سرقت می‌گشت. او با مشاهده کارآگاه پلیس، بی‌آنکه او را بشناسد به طرفش رفت و در ازدحام جمعیت دستش را به آرامی داخل جیب او برد. مرد سارق قصد سرقت داشت اما کارآگاه پلیس که متوجه وی شده بود، او را دستگیر کرد و با خود به اداره آگاهی برد. سارق جیب‌بر که باورش نمی‌شد اینچنین دچار بدشانسی شده باشد، خود را مسعود معرفی کرد و مدعی شد که قصد سرقت نداشته و همه این ماجرا یک اتفاق بوده است. با این حال انگشت نگاری از وی انجام و مشخص شد که او محمد نام دارد و پیش از این هم به اتهام سرقت دستگیر و زندانی شده است.


مرد سارق که می‌دید دستش رو شده، در ادامه بازجویی‌ها به ده‌ها جیب‌بری در خط بی‌آر‌تی خاوران به آزادی اعتراف کرد و گفت: از آنجا که مهارت زیادی در جیب‌بری دارم، در طول یک سال گذشته از مسافران اتوبوس‌ها سرقت می‌کردم. متهم که به گفته خودش برای خرید مواد دست به سرقت می‌زدند، ادامه داد: بیشتر سرقت‌ها را در ساعات شلوغی خیابان یعنی زمانی که ادارات و بازار تهران تعطیل می‌شد انجام می‌دادم. سرهنگ داوود فرد، رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران با بیان این خبر گفت: شاکیان احتمالی می‌توانند برای شکایت به پایگاه هفتم مراجعه کنند.



 
 
 
 
چشمه در سرداب حضرت عباس ابوالفضل
 
شیخ عباس ۷۴ ساله، که ۳۶ سال خادم حرم حضرت ابوالفضل العباس (ع) بوده، در مورد جریان آب دور قبر علمدار کربلا توضیحاتی داده است .

 

وی گفت: قبلا دو چشمه در سرداب مطهر وجود داشت که از ۴۰۰ سال قبل که آب لوله‌کشی نبود این آب مرتب می‌جوشید و از یک طرف وارد و از طرف دیگر خارج می‌شد که مزه و طعم آن آب از بهترین آب معدنی امروز هم بهتر بود و آن سرداب پله داشت مردم می‌آمدند و از آن آب به عنوان تبرک استفاده می‌کردند که آب در تابستان خنک و در زمستان گرم بود.

 

 

اما یک فرد از خدا بی‌خبر آمد به بهانه اینکه تَرَکی در دیوار حرم اباالفضل پیدا شده گفت، می‌خواهم آزمایش کنم این آب از کجا می‌آید و بعد آن دو چشم را کور کرد و هر چه تلاش کردند، آن دو چشمه احیا نشد.

 

اما بعد از دو ماه آب دوباره بالا آمد و به سرداب رسید و آن آب چشم‌های کور شده را شفا می‌داد .

 

از ۵۰ سال قبل تا کنون این آب در یک سطح ثابت مانده و نه کم و نه زیاد می‌شود.

 

 

وی ادامه داد: شما به خوبی می‌دانید اگر آب به مدت ۱۰ روز در یک جا بماند گندیده می‌شود، اما این آب با وجود اینکه در ورودی آن بسته شده مانند گلاب می‌ماند و در اطراف قبر مطهر حضرت اباالفضل حلقه زده و همچنان بسیار تازه و معطر مانده است.

 

وی افزود: هم اکنون در بخش درب صاحب‌الزمان مرقد مطهر اباالفضل پنجره کوچکی قرار دارد که وصل به سرداب حرم است و اگر نگاه کنید از آن مرتب بوی گلاب می‌اید و این همان آبی است که متأسفانه خادمان کنونی در ورودی آن را و راه رسیدگی به سرداب را به روی زوار بسته‌اند.(پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت)

 

این آب چند ویژگی دارد. اول اینکه اگرچه راکد است، هرگز رنگ و طعم آن از دست نرفته و گندیده نشده است.

 

ویژگی دوم آن که سطح آب بالاتر از قبر مطهر آقا ابوالفضل(ع) است آب از دیواره دور قبر به داخل نفوذ نمی‌کند.

 

منبع مهر



ادامه مطلب ...


پخش مستقیم حرم حضرت عباس

       بزرگ مرد تاریخ بشریت

 



 

قدس انلاین_مصطفی لعل شاطری: بی شک یکی از دستورات ائمه اطهار (ع) در هنگام دچار شدن به گرفتاری های دنیوی، متوسل شدن به خداوند می باشد و یکی از این راه های توسل، به جا آوردن نمازهایی می باشد که از سوی این بزرگواران توصیه شده است.



ادامه مطلب ...


 

دشمنان خدا و اسلام از هیچ کاری برای ضربه زدن به اعتقادات مردم وخراب کردن چهره اسلام رویگردان نیستند

 

این گروههای وهابی و دائش و تکفیری نمایندگان شیطان درروی زمینن و رفتارشون هیچ ربطی به خدا و اسلام نداره



ادامه مطلب ...


محاکمه زنی که از سربه نیست کردن مردان لذت می برد

البته انصافا بعضی از مردا حقشونه سر به نیست شن نه؟



ادامه مطلب ...


قویترین و مطمئن ترین و به روز ترین فیلتر شکن دنیا

فقط با یه کیلیک البته اگه خودتون بخواین .............

 

عالی کار میکنه

دانلود فیلتر شکن صددرصد تضمینی،قوی و پرسرعت
 
این فیلتر شکن از فیلتری که شیطان سرراتون قرارداده به راحتی
 
ومطمئن و تست شده است شمارو عبور میده شک نکنین امتحان کنین


ادامه مطلب ...


اسمان از دیدگاه قران

قرآن کتاب مقدس ما مسلمانان ۱۴۰۰ سال پیش بر پیامبر اعظم نازل گشت تا مایه هدایت تمام جهانیان باشد.در این کتاب مقدس درباره موضوعاتی صحبت شده است که هم اکنون این مطالب کشف می شود.که قرآن آنها را به طور مستقیم یا غیر مستقیم بیان نموده است.یکی از این موضوعات آسمان می باشد.آسمان در قران با کلمه سماء و مشتقات آن یاد شده است.اما توضیحی اندک درباره آسمان،اسمانی که مد نظر ماست جو کره زمین است(در قرآن آسمان به موضوعاتی مشابه همچون فضای بین کرات و سیاره ها نیز به کار رفته است)جو همان توده هوای متراکم است که که دورادور زمین ره پوشانده است و از لایه های مختلف ساخته شده است،و ضخامت آن چند صد کیلومتر است و مقاومت ان از یک سد پولادی چند متری نیز بیشتر است.ابتدا تصور می شود که جهان خلقت ۵۰۰ سال نوری است در حالی که بعد ها توسط رصد خانه های بزرگ کشف شد که این مقدار یک میلیارد سال نوری است و این تازه اول جهان آفرینش است.

۱) وَ جَعَلنا السَّماء سَقفً محفوظاً و هم عن ایاتها معرضون(انبیا/۳۲)

این آیه یکی از آیاتی است که اسرار زیادی در آن نهفته است و تعدادی از این اسرار هم اکنون کشف گردیده و شاید اسرار دیگری نیز در آینده کشف شود.خداوند در این آیه آسمان را همچون حفاظی برای زمین میداند.





ادامه مطلب ...


در قران کریم اشاره شده که هر چقدر که بدونین

باز ذره ای از دریای راز جهان را نمیدونین؟  در قرآن کریم نسبت به

شگفتی آفرینش خداوند و اسرار خلقت و نظم

حاکم بر عالم هستی آیات فراوانی آمده و از

انسانها و مؤمنین خواسته با دیده بصیرت به

اینگونه امور توجه کنند تا پی به عظمت خلقت

ببرند از جمله این آیات:

«الَذّی خَلَق سَبعَ سَمواتٍ طباقاً ما تری فی خَلقِ الرّحمن من تفاوُتٍ فارِجعِ البَصَرَ هَل تَری من فطورٍ * ثُمَّ ارجِعِ البَصَرَ کرّتین ینقَلبِ الیک البَصُر خاسِئاً وَ هُوَ حسیرٌ »


«آیات 3 و 4 سوره مُلک»

ترجمه: ( از تفسیر نمونه جلد 24 )

3- همان کسی که هفت آسمان را بر روی یکدیگر آفرید، در آفرینش خداوند رحمان هیچ تضاد و عیبی نمی بینی، بار دیگر نگاه کن، آیا هیچ شکاف و خللی مشاهده می کنی؟

4- بار دیگر (به عالم هستی) نگاه کن سرانجام چشمانت (در جستجوی خلل و نقصان ناکام مانده) به سوی تو باز می گردد در حالی که خسته و ناتوان است.

 



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 360
بازدید کل : 88795
تعداد مطالب : 357
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


<-PollName->

<-PollItems->

<-PollName->

<-PollItems->