حسين حيدري نيا
اجتماعی.هنری.مذهبی.سیاسی.فرهنگی
 
 

 دختر مسیحی با شنیدن صدای اذان مسلمان شد

دختر 17 ساله‌ای از مسیحیت به اسلام ایمان آورده است تجربه خود را اینگونه بیان می‌کند."ظهرها که از مدرسه بیرون می‌آمدم و منتظر اتوبوس می‌شدم صدای اذان نوعی آرامش در قلبم ایجاد می‌کرد. حسی از عشق، شوق و سپاس که هیچ وقت قبلا تجربه نکرده بودم. همین اذان بود که مرا به خدا نزدیک کرد. و پس از تحقیق و بررسی درباره دین اسلام و آموزه‌های اسلامی سعی کردم نماز خواندن یاد بگیرم. اولین بار با اضطراب و دلهره به مسجد نزدیکی محل سکونت‌مان در شیکاگو رفتم و بعد از آنکه گفتم من می‌خواهم مسلمان شوم  یکی از خانم‌های محجبه به سمت من آمد و گفت :سبحان الله... بعد مرا پیش امام جماعت مسجد برد و شهادت گفتم".

در این جا اشاره به این موضوع ضرورت دارد که ویل دورانت در کتاب تاریخ تمدن خود اذعان دارد که در تاریخ فرهنگ جهان بشریت از‌ آدم تا خاتم به یک موسیقی گیرا و ماندگارتر از ندای اذان مسلمانان برخورد نکرده است و اذانی را که مسلمانان در اقصی نقاط جهان شبانه‌روز در پنج وعده ندا می‌دهند با آن ضمن تعظیم در برابر خدا به یکدیگر دست اتحاد می‌دهند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 36
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 46
بازدید ماه : 395
بازدید کل : 88830
تعداد مطالب : 357
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->

<-PollName->

<-PollItems->